Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych, farb, materiałów ściernych

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2017-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych, farb, materiałów ściernych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, farb, materiałów ściernych. 2.Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania: Zadanie nr 1 Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury Ogólnej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 2 Dostawa farb dla Infrastruktury Ogólnej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 3 Dostawa farb dla Wojskowej Straży Pożarnej w Powidzu– szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 4 Dostawa farb dla Jednostki Wojskowej Jarocin – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 5 Dostawa farb dla Kompanii Obsługi Lotnisk – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 6 Dostawa farb drogowych dla Infrastruktury Lotniskowej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 7 Dostawa farb i materiałów ściernych dla Służby Czołgowo – Samochodowej- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ formularz cenowy). Zadanie nr 8 Dostawa farb i materiałów ściernych dla Służby Inżynieryjno-Saperskiej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ (formularz cenowy) 3.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 44111000-1, 44800000-8, 44810000-1, 14810000-2 4.Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 do SIWZ). 5.Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest podać dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, nazwę), który oferuje dla każdej z pozycji asortymentowej – Formularza cenowego – Załącznik nr 2, 3, 7 do SIWZ. Nie wypełnienie kolumny nr 3 załącznika nr 2, 3, 7 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 6.Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia w wymiarze określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów. 7.Wymagania szczegółowe dot. realizacji zamówienia: a)Wykonawca zobowiązuje się do jednorazowej dostawy przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym załącznik nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 do SIWZ). b)Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia są magazyny Odbiorcy: dla ZADANIA NR 1: Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury Zespół Zabezpieczenia Jarocin (63-200) ul. Wojska Polskiego 71 dla ZADANIA NR 2: Magazyn Infrastruktury Ogólnej 33 BLTr Powidz (62-430), ul. Powidz-Osiedle 6 . Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury Zespół Zabezpieczenia Jarocin (63-200) ul. Wojska Polskiego 71 (wykaz z podziałem na poszczególnych odbiorców przedstawiono w załączniku nr 3 pod formularzem cenowym) dla ZADANIA NR 3: Magazyn Infrastruktury Lotniskowej 33 BLTr Powidz (62-430), ul. Powidz-Osiedle 6 dla ZADANIA NR 4: Magazyn Infrastruktury Lotniskowej Zespół Zabezpieczenia Jarocin (63-200) ul. Wojska Polskiego 71. dla ZADANIA NR 5: Magazyn Infrastruktury Lotniskowej 33 BLTr Powidz (62-430), Powidz-Osiedle 6 dla ZADANIA NR 6: Magazyn Infrastruktury Lotniskowej 33 BLTr Powidz (62-430), ul. Powidz-Osiedle 6 dla ZADANIA NR 7: Magazyn Służby Czołgowo-Samochodowej 33 BLTr Powidz (62-430), Powidz-Osiedle 6 . dla ZADANIA NR 8: Magazyn Służby Inżynieryjno-Saperskiej 33 BLTR Powidz (62-430) ul. Witkowska 8. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony transportem Wykonawcy osobiście lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę (Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru przez firmy kurierskie). Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 do magazynu Odbiorcy wskazanego w punkcie b niniejszej części. c)Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku produktów do magazynu Odbiorcy Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. d)O dacie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego i Odbiorców na 3 dni przed terminem dostawy. e)W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 dni dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia. f)Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru,w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 do SIWZ). g)Przed dostawą zamówienia do Odbiorcy, Wykonawca musi dostarczyć wystawione przez jednostkę do tego upoważnioną obowiązujące i ważne Karty Charakterystyki Produktu lub Karty Charakterystyki Preparatów Niebezpiecznych (w języku polskim) w zakresie produktów wyszczególnionych w formularzach cenowych. h)Dostarczone towary (każde opakowanie) muszą posiadać w widocznym miejscu termin ważności. Produkty bez końcowego terminu ważności nie będą przyjmowane do magazynu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach