Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych

Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 91-520 Łódź, ul. Okólna 181
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6177351, 6590412 , fax. 042 6590412
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
    ul. Okólna 181 181
    91-520 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6177351, 6590412, fax. 042 6590412
    REGON: 47321127100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Artykuły elektryczne Część 2 - Artykuły hydrauliczne Część 3 - Artykuły malarsko-budowlane Część 4 - Artykuły ślusarskie Część 5 - Artykuły różne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316800006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający wymaga od wykonawcy : - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył oświadczenie, z art. 22 ust.1, które stanowi załącznik Nr 4. 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył oświadczenie, z art. 22 ust.1, które stanowi załącznik Nr 4. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył oświadczenie, z art. 22 ust.1, które stanowi załącznik Nr 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 O UDZIELNIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTEPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY PZP W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy złożyli oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Informacja o zawartości oferty Dla zamawiającego ofertę stanowi : - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Dokumenty składane z ofertą : - załączniki - dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6.1 do 6.2 - załącznik Nr 5 do SIWZ - oświadczenie z art. 24 ustawy PZP Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach