Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji ogłasza przetarg
- Adres: 91-520 Łódź, ul. Okólna 181
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6177351, 6590412 , fax. 042 6590412
- Data zamieszczenia: 2010-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
ul. Okólna 181 181
91-520 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6177351, 6590412, fax. 042 6590412
REGON: 47321127100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 - Artykuły elektryczne Część 2 - Artykuły hydrauliczne Część 3 - Artykuły malarsko-budowlane Część 4 - Artykuły ślusarskie Część 5 - Artykuły różne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316800006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający wymaga od wykonawcy : - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył oświadczenie, z art. 22 ust.1, które stanowi załącznik Nr 4. 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył oświadczenie, z art. 22 ust.1, które stanowi załącznik Nr 4. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył oświadczenie, z art. 22 ust.1, które stanowi załącznik Nr 4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 O UDZIELNIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTEPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY PZP W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy złożyli oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Informacja o zawartości oferty Dla zamawiającego ofertę stanowi : - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Dokumenty składane z ofertą : - załączniki - dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6.1 do 6.2 - załącznik Nr 5 do SIWZ - oświadczenie z art. 24 ustawy PZP Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, SUBSTANCJI I MATERIAŁÓW DO LUTOWANIA I UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - 75/ZP/15
Dodano: 2015-07-16 - Dostawa materiałów elektrycznych do budowy budynku świetlicy wiejskiej z infrastrukturą techniczną w miejscowości Wygnanów
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa elementów i podzespołów lotniczych instalacji elektrycznych i łączności
Dodano: 2014-08-06 - dostawa materiałów elektrycznych oraz elementów i podzespołów lotniczych instalacji elektrycznych i łączności.
Dodano: 2014-06-09 - Dostawa materiałów elektrycznych do Budowy budynku świetlicy wiejskiej z infrastrukturą techniczną w miejscowości Wincentynów
Dodano: 2013-09-26 - dostawa osprzętu i materiałów elektrycznych oraz źródeł światła
Dodano: 2013-04-05 - 3/ZP/2013 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej kwoty 14 000 Euro, nie przekraczającej kwoty 200 000 EURO na dostawę materiałów elektrycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi
Dodano: 2013-01-28 - Dostawa materiałów elektrycznych do budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości TOMASZÓWEK
Dodano: 2012-04-18 - Dostawa materiałów elektrycznych do budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości BRATKÓW
Dodano: 2012-04-04 - PANELE NADŁÓŻKOWE
Dodano: 2012-03-05