Przetargi.pl
Dostawa materiałów branży elektrycznej do 45 WOG m. Wędrzyn oraz do sekcji zamiejscowych 45 WOG w m. Międzyrzecz, Skwierzyna

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2016-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów branży elektrycznej do 45 WOG m. Wędrzyn oraz do sekcji zamiejscowych 45 WOG w m. Międzyrzecz, Skwierzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży elektrycznej (z przeznaczeniem dla SOI) do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego m. Wędrzyn oraz do sekcji zamiejscowych 45 WOG w m. Międzyrzecz, Skwierzyna. Dostarczenie materiałów obejmuje: przetransportowanie z miejsca składowania lub wytworzenia do magazynów, rozładunek ze środka transportu i złożenie w magazynie lub we wskazanym miejscu przez przedstawiciela 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego wskazanego w § 4 umowy. 1) Wyroby elektryczne muszą posiadać certyfikaty ( deklaracje ) zgodnie z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną, posiadać oznaczenia CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zmianami) oraz Europejską podstawą prawną Dyrektywą Rady 89/106/EWG z dnia 21 grudnia 1988 r. 2) Wyroby elektryczne muszą posiadać oznakowanie kodem kreskowym tj. zgodnie z decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu Obrony Narodowej. Dostarczony materiały powinny być oznakowane zgodnie z paragrafem 4 pkt 1 ppkt 4 ( grupa materiałów 4 ) w/w decyzji. Zastosowane etykiety powinny spełniać wymagania określone w pkt 5 dla grupy materiałowej 4 odpowiednio w/w decyzji. 3) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania wypełnionej Karty wyrobu w postaci elektronicznej ( format MS EXEL) oraz w formie papierowej Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie, SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 6 do w/w decyzji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wypełnioną kartę wyrobu najpóźniej w dniu dostawy. 4) Z obowiązku oznakowania kodem kreskowym zostają wyłączone materiały nabywane w ilościach mniejszych niż standardowe opakowanie fabryczne, jeżeli producent ( Dostawca, Wykonawca) nie oznacza kodem kreskowym pojedynczego wyrobu lecz nanosi go na opakowaniu np. listwa zaciskowa, wkładka topikowa, złączka instalacyjna. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 5) Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona etykieta. 6) Na etykiecie każdego opakowania mysi być podana nazwa materiału, nazwa producenta. 7) Opakowania muszą być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, możliwość sprawdzenia ilości. 8) Wykonawca wraz z urządzeniem dostarczy Zamawiającemu wszelką dokumentację ( gwarancję ) oraz karty gwarancyjne na co najmniej 12 miesięcy. 9) Opakowania winny być fabrycznie zamknięte. 10) W zakresie źródeł światła Wykonawca w cenie jednostkowej materiału uwzględni koszt gospodarowania odpadami, a następnie jest zobowiązany do odbioru zużytych źródeł światła w ilości nie większej niż ilość dostarczonych źródeł światła tego samego rodzaju zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 11.09.2015 r. (Dz. U. 2015, poz. 1688 ) 11) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały nowe, w pierwszej kategorii. II. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dostarczenia przedmiotu umowy według wykazu asortymentowego, na własny koszt, na własne ryzyko i odpowiedzialność, 2) dostarczenia przedmiotu umowy w miejsce dokładnie wskazane przez Zamawiającego, w terminie ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego, w dni od poniedziałku do czwartku w godzinach 7?? -14?? w piątki w godzinach od 7?? -11?? 3) rozładowania ze środka transportowego oraz wniesienie i złożenia we wskazanym miejscu, 4) wystawienia dowodów dostawy; 5) wystawienia faktury (w PLN) za zrealizowany przedmiot zamówienia z wyszczególnieniem na fakturze (przy źródłach światła) kosztów gospodarowania odpadem, 6) dołączenia do faktury dowodów dostawy, o którym mowa w §3 ust. 4 umowy; 7) odbioru zużytych źródeł światła w ilości nie większej niż ilość dostarczonych źródeł światła zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 11.09.2015 r. ( Dz. U. z 2015r., poz. 1688 z późniejszymi zmianami) do dnia 16.12.2016r. 8) potwierdzenia odbioru odpadów w karcie przekazania odpadu zgodnej z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 08.12.2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz.U. z 2010r. nr 249 poz. 1673 z póź. zmianami). 9) dołączenia do każdej dostawy, dokumentów określających jakość przedmiotu umowy ( certyfikaty jakości, deklaracje zgodności i gwarancje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3.700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów branży elektrycznej Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud.33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert, tj. 26.02.2016r. do godz. 8.45. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach