Przetargi.pl
,,DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, SANITARNEJ, ELEKTRYCZNEJ, NARZĘDZI, KLIMATYZATORÓW, WYKŁADZIN, PANELI, LISTEW ORAZ GAZÓW TECHNICZNYCH I PROPAN - BUTAN”

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, SANITARNEJ, ELEKTRYCZNEJ, NARZĘDZI, KLIMATYZATORÓW, WYKŁADZIN, PANELI, LISTEW ORAZ GAZÓW TECHNICZNYCH I PROPAN - BUTAN”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, narzędzi, klimatyzatorów, wykładzin, paneli, listew oraz gazów technicznych i propan - butan zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2, 3 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco: 1)ZADANIE NR 1: Dostawa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 2)ZADANIE NR 2: Dostawa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno; 3)ZADANIE NR 3: Dostawa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica; 4)ZADANIE NR 4: Dostawa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 5)ZADANIE NR 5: Dostawa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno; 6)ZADANIE NR 6: Dostawa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica; 7)ZADANIE NR 7: Dostawa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 8)ZADANIE NR 8: Dostawa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno; 9)ZADANIE NR 9: Dostawa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica; 10)ZADANIE NR 10: Dostawa narzędzi do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz 11)ZADANIE NR 11: Dostawa narzędzi do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno 12)ZADANIE NR 12: Dostawa narzędzi do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica 13)ZADANIE NR 13: Dostawa wykładzin, paneli i wykładzin do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz 14)ZADANIE NR 14: Dostawa wykładzin, paneli i wykładzin do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno 15)ZADANIE NR 15: Dostawa wykładzin, paneli i wykładzin do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica 16)ZADANIE NR 16: Dostawa klimatyzatorów do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 17)ZADANIE NR 17: Dostawa gazów technicznych oraz propan butan do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 2.Opis przedmiotu zamówienia: 1)Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie nosił znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2)Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 3)Przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). 4)Każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie ( o ile dotyczy). 5)Wszystkie zaoferowane i dostarczone farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN – EN ISO 9001 – dotyczy zadania nr 1,2,3. 6)Gazy (zadanie nr 17) musza być dostarczone w butlach gazowych, o pojemności: gaz płynny propan-butan - 11 kg, acetylen rozpuszczony - 7-8 kg, tlen techniczny - 6,5 m³ lub 10,7 m³, w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 7)Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy. 3.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia: 1)w zakresie zadania nr 1: na okres 9 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego (w zakresie poz. nr 10,11,12,39,40,176,184,212-216 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres 3 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego oraz w zakresie poz. nr 86,144,186-193,206-211 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego ). 2)w zakresie zadania nr 2: na okres 9 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego (w zakresie poz. nr 2,3,4,79,91-93 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres 3 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego oraz w zakresie poz. nr 57,62,88-90 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego). 3)w zakresie zadania nr 3: w poz. 24 i 26 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 4)w zakresie zadania nr 4: poz. nr 1,2-15,24-26,30-34,42-48, 54-55,80-88 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 5)w zakresie zadania nr 5: poz. nr 1-3,6-12,17-20, 25-28,33-42 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 6)w zakresie zadania nr 6: poz. nr 3-8, 10-15, 17-25,27-30 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 7)w zakresie zadania nr 7: poz. nr 1-4, 8-13, 51,52, 108-114,155,156,158,169,170-176 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 8)w zakresie zadania nr 8: poz. nr 1,6,10-14,30 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 9)w zakresie zadania nr 9: poz. nr 2,11 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 10)w zakresie zadania nr 10,11 i 12: na okres 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 11)w zakresie zadania nr 13,14,15,16: na okres 24 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 12) w zakresie zadania nr 17: na okres 6 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 4.Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 5.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w SIWZ w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta – dotyczy: -Zadania nr 1 poz. nr: 86 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; -Zadania nr 13 poz. nr: 3,10 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; -Zadania nr 14 poz. nr: 2 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; -Zadania nr 15 poz. nr: 3 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego w zakresie wskazanym w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie wielkości, „j.m.”, funkcji, przeznaczenia. Zaoferowane produkty nie mogą być w standardzie jakościowym gorsze niż określił to Zamawiający. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w Załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, który zastosuje tzw. równoważność, informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 z podaniem nazwy handlowej i producenta. Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ i dane identyfikujące produkt. Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. Niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej tj. potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego będzie jednoznaczne z zaoferowaniem przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 6.Zgodnie z treścią art. 34 ust. 5 ustawy PZP (prawo opcji) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu podstawowego zamówienia w zakresie zadania nr 1,2,4,5,7,17 o ilości wynikające z uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego. Rzeczywista ilość sztuk zamawianego asortymentu i jego rodzaj w ramach prawa opcji jest w pełni uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawy będą świadczone sukcesywnie w asortymencie i w wysokości rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy na podstawie każdorazowo złożonego zamówienia maksymalnie do łącznej wartości: w zakresie zadania nr 1: 63 070,24 zł brutto, w zakresie zadania nr 2: 10 047,69 zł brutto, w zakresie zadania nr 4: 44 016,29 zł brutto, w zakresie zadania nr 5: 4 675,23 zł brutto, w zakresie zadania nr 7: 35 463,48 zł brutto, w zakresie zadania nr 17: 2 879,18 zł brutto, zgodnie z warunkami umowy. Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia każdorazowego aneksu ale będzie przez Infrastrukturę pisemnie udokumentowana. W przypadku zastosowania prawa opcji cena umowy, zostanie zwiększona o wartość zrealizowanych dostaw w ramach opcji – maksymalnie o kwotę: w zakresie zadania nr 1: 63 070,24 zł brutto, w zakresie zadania nr 2: 10 047,69 zł brutto, w zakresie zadania nr 4: 44 016,29 zł brutto, w zakresie zadania nr 5: 4 675,23 zł brutto. w zakresie zadania nr 7: 35 463,48 zł brutto, w zakresie zadania nr 17: 2 879,18 zł brutto, Ilości sztuk asortymentu wskazana w kolumnie nr 6 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ) jest ilością szacunkową, podaną orientacyjnie. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji według cen wykazanych w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji. Prawo Zamawiającego do skorzystania z opcji dodatkowych ilości zamówienia obejmuje cały okres obowiązywania umowy. 7.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący „Ogólne Warunki Umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03419000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1)Formularza ofertowego – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych – dokumenty wskazane w Rozdziale III ust. 5 SIWZ; 2)Oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. 3)Pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 2.Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach