Województwo Lubelskie ogłasza przetarg
- Adres: 20-029 Lublin, ul. Artura Grottgera 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 44 16 636 , fax. 81 44 16 535
- Data zamieszczenia: 2016-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie
ul. Artura Grottgera 4 4
20-029 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 44 16 636, fax. 81 44 16 535
REGON: 43101917000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części [OP-IV.272.14.2016.ELB] - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych z podziałem na części: CZĘŚĆ I Dostawa artykułów biurowych dla komórek organizacyjnych UMWL CZĘŚĆ II Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla komórek organizacyjnych UMWL CZĘŚĆ III Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym CZĘŚĆ IV Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego CZĘŚĆ V Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich CZĘŚĆ VI Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego CZĘŚĆ VII Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Certyfikacji i Płatności. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 (a,b,c,d,e,f,g) do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umwl.bip.lubelskie.pl/?id=85
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-07-25 - Zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2016 roku. Znak sprawy DZ-2501/213/16
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Dodano: 2016-07-13 - zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-06-07 - Zakup materiałów i urządzeń biurowych
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-22