Starostwo Powiatowe w Tarnowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Narutowicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 688 33 47 , fax. 14 688 33 67
- Data zamieszczenia: 2020-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Tarnowie
ul. Narutowicza 38
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 688 33 47, fax. 14 688 33 67
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/sptarnow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych w związku z realizacją projektu pn.: „Mój rozwój- moja przyszłość II” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa przetargu: Dostawa materiałów biurowych w związku z realizacją projektu pn.: „Mój rozwój- moja przyszłość II” 2. Szczegółowy opis oraz zakres dostawy określono w zał. nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. W ramach zamówienia, Wykonawca dostarczy materiały biurowe zgodnie z zakresem wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ na adresy następujących jednostek: 1) Liceum Ogólnokształcące w Tuchowie ul. Jana Pawła II, 33-170 Tuchów 2) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciężkowicach ul. Łuczkiewiczów 12, 33- 190 Ciężkowice 3) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gromniku ul. Witosa 4, 33-180 Gromnik 4) Zespół Szkół Licealnych i Technicznych w Wojniczu ul. Jagiellońska 17, 32-830 Wojnicz 5) Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Zakliczynie ul. Grabina 57, 32-840 Zakliczyn 6) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Wierzchosławicach-Dwudniakach Wierzchosławice 758, 33-122 Wierzchosławice 4. Dostawa zostanie zrealizowana w dniach pracy jednostek tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00. 5. Wszystkie zaoferowane materiały winny być fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, nie noszące śladów użytkowania, oryginalnie zapakowane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 000 PLN (słownie złotych: Jeden tysiąc 00/100) w terminie wyznaczonym do składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Pekao SA nr rachunku: 22 1240 4748 1111 0000 4878 9640 z dopiskiem na przelewie (tytułem): „Wadium w postępowaniu ZP 272.10.2020 na dostawę materiałów biurowych.”
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, art. Biurowych oraz opasek kodów kreskowych
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa urządzeń drukujących i akcesoriów komputerowych do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon.
Dodano: 2023-10-15 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2023-09-13 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych
Dodano: 2023-08-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-06-29 - Dostawa materiałów biurowych, tonerów
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-03-30 - Dostawa artykułów biurowych, tonerów, płytek CD i DVD, oraz opasek kodów kreskowych
Dodano: 2023-03-06 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2023-02-06 - Realizacja dostaw sukcesywnych materiałów biurowych i papierniczych
Dodano: 2023-01-16