Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych w podziale na 3 części na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2014 roku

Powiat Strzelecki ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4401700;4401755 , fax. 77 4401701
  • Data zamieszczenia: 2014-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki
    ul. Jordanowska 2 2
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 4401700;4401755, fax. 77 4401701
    REGON: 53141265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych w podziale na 3 części na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów biurowych w podziale na 3 części na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2014 roku zgodnie z formularzami cenowymi, będącymi załącznikami Nr 1 - Nr 3 do SIWZ. I. Część Nr 1: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2014 roku - część Nr 1 - drobne urządzenia i akcesoria biurowe. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów biurowych (drobne urządzenia i akcesoria biurowe) według zestawienia podanego w formularzu cenowym - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Dostarczane Zamawiającemu w ramach niniejszego zamówienia produkty muszą być fabrycznie nowe, pozbawione wad i uszkodzeń w pierwszym gatunku. Pod pojęciem fabrycznie nowych Zamawiający rozumie wyroby pełnowartościowe, nie używane, nie uszkodzone. 3. Dostawa (realizacja w częściach) przewidziana jest do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich. 4. W przypadku zaoferowania przez dostawcę materiałów podobnych, cechy jakościowe oferowanego produktu powinny być nie gorsze niż cechy materiałów, które opisane zostały w treści formularza cenowego - załącznik Nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca pokrywa koszty transportu, załadunku i rozładunku, a także zapewnia dostawę artykułów biurowych do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego. 6. Zamówienie realizowane będzie częściami w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania na daną część zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie zrealizowanie umowy w części. W przypadku zakupu przez Zamawiającego ilości mniejszej niż planowano, Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 8. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancji liczy się od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy na okres 12 miesięcy. 2. Termin gwarancji liczy się od dnia przyjęcia przedmiotu umowy przez Zamawiającego. 3. Wszelkie wady i usterki stwierdzone w okresie trwania gwarancji będą usuwane niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zawiadomienia o wadzie bądź usterce. 4. W przypadku nie usunięcia wady lub usterki, Zamawiający zleci usunięcie osobom trzecim na koszt Wykonawcy, a Wykonawca oświadcza, że koszt ten może zostać potrącony z jego wierzytelności wobec Zamawiającego. 5. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej. II. Część Nr 2: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2014 roku - część Nr 2 - papier kserograficzny i drukarski. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą papieru ksero (papier kserograficzny i drukarski) według zestawienia podanego w formularzu cenowym - załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Dostarczane Zamawiającemu w ramach niniejszego zamówienia produkty muszą być fabrycznie nowe, pozbawione wad i uszkodzeń w pierwszym gatunku. Pod pojęciem fabrycznie nowych Zamawiający rozumie wyroby pełnowartościowe, nie używane, nie uszkodzone. 3. Dostawa (realizacja w częściach) przewidziana jest do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich. 4. W przypadku zaoferowania przez dostawcę materiałów podobnych, cechy jakościowe oferowanego produktu powinny być nie gorsze niż cechy materiałów, które opisane zostały w treści formularza cenowego - załącznik Nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca pokrywa koszty transportu, załadunku i rozładunku, a także zapewnia dostawę papieru do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego. 6. Zamówienie realizowane będzie częściami w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania na daną część zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie zrealizowanie umowy w części. W przypadku zakupu przez Zamawiającego ilości mniejszej niż planowano, Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 8. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancji liczy się od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy na okres 12 miesięcy. 2. Termin gwarancji liczy się od dnia przyjęcia przedmiotu umowy przez Zamawiającego. 3. Wszelkie wady i usterki stwierdzone w okresie trwania gwarancji będą usuwane niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zawiadomienia o wadzie bądź usterce. 4. W przypadku nie usunięcia wady lub usterki, Zamawiający zleci usunięcie osobom trzecim na koszt Wykonawcy, a Wykonawca oświadcza, że koszt ten może zostać potrącony z jego wierzytelności wobec Zamawiającego. 5. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej. III. Część Nr 3: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2014 roku - część Nr 3 - materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i kserokopiarek (akcesoria komputerowe, tusze, tonery, taśmy). 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek (akcesoria komputerowe, tusze, tonery, taśmy) do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek (akcesoria komputerowe, tusze, tonery, taśmy) według zestawienia podanego w formularzu cenowym - załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Dostarczane Zamawiającemu w ramach niniejszego zamówienia produkty muszą być fabrycznie nowe, pozbawione wad i uszkodzeń w pierwszym gatunku. Pod pojęciem fabrycznie nowych Zamawiający rozumie wyroby pełnowartościowe, nie używane, nie uszkodzone, nieregenerowane. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był umieszczony w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, pojemnością, wydajnością, terminem przydatności ości do użytku oraz listą modeli do których dany produkt jest przeznaczony. 4. Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek powinny być oryginalne (w przypadku takiego zapisu w formularzu cenowym - załącznik Nr 3 do SIWZ), tj. materiały fabrycznie nowe, do sprzętów, do których są przeznaczone, do wytwarzania których zastosowano nieużywane części i komponenty. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych - zamienników, ale tylko w przypadku takiego zapisu obok produktu w formularzu cenowym - załącznik Nr 3 do SIWZ, o parametrach nie gorszych niż produkt oryginalny w zakresie pojemności, wydajności i jakości. W takim przypadku Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za pogorszenie się stanu technicznego (np. zabrudzeniem) lub awarie tych urządzeń, spowodowanych zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych innego typu niż zalecane i zobowiązany jest zagwarantować (zgodnie z własnym wyborem): zwrot kosztów naprawy lub naprawę tego sprzętu w okresie nie dłuższym niż 14 dni. 6. Przez materiał eksploatacyjny równoważny (zamiennik) Zamawiający rozumie produkty: - fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, - opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania, - którego wydajność jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, - który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, - który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, - w którym wszystkie części są nowe nieregenerowane, w którym jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym w przypadku tonerów i tuszy jest obudowa, która przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), a wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku takie jak: listy zbierające, wałki, elementy uszczelniające są w 100 % nowe i nieregenerowane; - spełniający obowiązujące normy i posiada wszystkie wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, charakterystyki. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub regenerowanych. Pod pojęciem regeneracja rozumie się proces przywracający właściwości użytkowe częściom zużytym lub uszkodzonym, polegającym w szczególności na czyszczeniu i myciu, smarowaniu elementów ruchomych, w tym wymianie jednej lub kilku części urządzenia na nowe oraz powtórnym napełnianiu tonerem, tuszem. 8. Dostawa (realizacja w częściach) przewidziana jest do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich. 9. W przypadku zaoferowania przez dostawcę materiałów podobnych, cechy jakościowe oferowanego produktu powinny być nie gorsze niż cechy materiałów, które opisane zostały w treści formularza cenowego - załącznik Nr 3 do SIWZ. 10. Wykonawca pokrywa koszty transportu, załadunku i rozładunku, a także zapewnia dostawę artykułów komputerowych do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego. 11. Zamówienie realizowane będzie częściami w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania na daną część zamówienia. 12. Zamawiający zastrzega sobie zrealizowanie umowy w części. W przypadku zakupu przez Zamawiającego ilości mniejszej niż planowano, Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 13. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancji liczy się od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy na okres 12 miesięcy. 2. Termin gwarancji liczy się od dnia przyjęcia przedmiotu umowy przez Zamawiającego. 3. Wszelkie wady i usterki stwierdzone w okresie trwania gwarancji będą usuwane niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zawiadomienia o wadzie bądź usterce. 4. W przypadku nie usunięcia wady lub usterki, Zamawiający zleci usunięcie osobom trzecim na koszt Wykonawcy, a Wykonawca oświadcza, że koszt ten może zostać potrącony z jego wierzytelności wobec Zamawiającego. 5. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej. Warunki dla wszystkich części zamówienia (część Nr 1, część Nr 2, część Nr 3): 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub kilku części. 2. Nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości: a) dla części Nr 1: 350,00 zł b) dla części Nr 2: 270,00 zł c) dla części Nr 3: 700,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. Pełna kwota wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 18.02.2014 r. do godz. 10:00. 4. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 18.02.2014 r. do godz. 10:00 nie zostanie skutecznie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium - w wymaganej wysokości. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach