Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych w 2012 r. z podziałem na 2 części: część 1 - materiały biurowe, część 2 -papier.

Jednostka Wojskowa 1551 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8261688 , fax. 43 8261466
  • Data zamieszczenia: 2012-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1551
    ul. Wojska Polskiego 78 78
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 8261688, fax. 43 8261466
    REGON: 73009742500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.15sbwd.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych w 2012 r. z podziałem na 2 części: część 1 - materiały biurowe, część 2 -papier.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem w magazynie Zamawiającego materiałów biurowych w 2012 r. z podziałem na 2 części: część 1 - materiały biurowe, część 2 - papier. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, stanowiący integralną część SIWZ. 3.Dostarczone materiały biurowe mają być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji,a ich minimalny okres przydatności do użycia w dniu dostawy nie może być krótszy niż ? terminu podanego przez producenta. 4.Wszystkie zamawiane materiały biurowe mają być zapakowane w oryginalne opakowania, jeżeli zamawiane jest całe opakowanie oraz muszą posiadać termin ważności (przydatności do użycia) określony przez producenta, jeżeli producent stosuje takie oznaczenia. 5.Nazwy własne materiałów biurowych, typy, numery katalogowe itp. określone w przedmiocie zamówienia (arkuszu kalkulacyjnym) np. POLLUX, PENTEL, ARGO itd. zostały podane przez Zmawiającego, jako artykuły wzorcowe w kolumnie nr 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 6.Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Przez materiały równoważne Zamawiający rozumie materiały o parametrach takich samych lub wyższych jak podane w załączniku nr 2 do SIWZ. 7.Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady, jak również powstałe w czasie transportu i ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 8.Z odbioru zostanie sporządzony protokół przyjęcia - przekazania (sprawdzenie ilości i ewentualnych uszkodzeń opakowań). Komisja w trakcie odbioru dokona sprawdzenia zgodności parametrów poszczególnych materiałów z określonymi w załączniku do umowy. W przypadku wykrycia niezgodności parametrów zamawianych materiałów Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z ich zakupu i naliczenia kar umownych określonych w § 7 ust. 1 pkt 3) umowy. 9.Dla wszystkich pozycji z załącznika nr 3 i 4 do SIWZ w kol. nr 2 Wykonawca zobowiązany jest wpisać nazwę handlową i nazwę producenta oferowanego produktu. 10.Ceny jednostkowe brutto oferowanych produktów pozostaną stałe przez cały okres realizacji zamówienia. 11.W odbiorze - przekazaniu przedmiotu umowy zobowiązany jest uczestniczyć uprawniony przedstawiciel Wykonawcy (podczas dostawy musi przedstawić pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym). W przypadku braku przedstawiciela Wykonawcy podczas dostawy przedmiot umowy nie zostanie odebrany przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 12.W przypadku podejrzenia niezgodności parametrów technicznych dostarczonej partii towaru z produktami podanymi w załącznikach do umowy, Zamawiający może zakwestionowaną partię towaru poddać kontroli jakości, celem stwierdzenia czy dostarczone produkty odpowiadają specyfikacjom technicznym wynikającym z załącznika do umowy. W przypadku potwierdzenia się przypuszczeń Zamawiającego, koszty badania ponosi Wykonawca. 13.Przekazanie - przyjęcie przedmiotu umowy dla Zamawiającego będzie każdorazowo poświadczone przez przedstawicieli obu stron na dokumencie odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych), Część 2 - 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Pionie Głównego Księgowego (budynek nr 9, parter, pokój nr 13) a kopię wadium załączyć do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46ust 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O w Łodzi: 13 1010 1371 0017 2013 9120 0001, a dowód wniesienia wadium w postaci kopii dokonanego przelewu załączyć do oferty. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15sbwd.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach