Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych w 2010 roku

Starostwo Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6921266 , fax. 023 6925277
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatu
    ul. Białowiejska 5 5
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6921266, fax. 023 6925277
    REGON: 13037997000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwopultusk.org.pl; www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Pułtusku ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk materiałów biurowych w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 stycznia 2010 r. do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie później niż do dnia 31 grudnia 2010 r. według asortymentu w ilościach określonych w załączonym Formularzu ofertowym, stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w dalszej części zwanej SIWZ) lub innych produktów równoważnych w zakresie asortymentu określonego w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego (należy złożyć stosowne oświadczenie). Ponadto w przypadku przedstawienia w ofercie równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek warunkiem jest, aby oferowany asortyment był wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnie z ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi i posiadał takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych (wydajność tonerów winna zostać potwierdzona dołączonymi do oferty testami wykonanymi zgodnie z normami np. STMC, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798 lub równoważnymi). W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda złożenia dokumentów, o których mowa w rozdziale IX pkt 1 lit. j, k SIWZ, stosownych testów i certyfikatów. 1)Dostawa materiałów biurowych nastąpi na koszt Oferenta w ilościach określonych każdorazowo wg potrzeb zamawiającego, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu. 2)Termin realizacji zamówienia - wymagany termin do 3 dni od daty złożenia zamówienia. 3)Termin płatności - wymagany minimum 30 dni od daty wystawienia faktury przez dostawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b)posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać dodatkowe warunki: a) Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji b) Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1)Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru wraz z załącznikiem, 2)Wzór oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp. - załącznik nr 1 3)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 2 4)Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 3 5)Wzór oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 4 6)oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 5 7)Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 6 8)Wzór oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u.p.z.p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - załącznik nr 7 9)oświadczenie, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest dobrej jakości i spełniają wymagania określone przez Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 10)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 12)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 13)W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a). 14)Testy wydajności dla tonerów równoważnych wykonanych zgodnie z normami np.: STMC, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798 lub równoważnymi - w przypadku rozwiązań równoważnych 15)Certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega godnie z normami ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi - w przypadku rozwiązań równoważnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach