Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
- Data zamieszczenia: 2012-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu
ul. Szpitalna 1 1
41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
REGON: 24083705400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, TUSZY, TONERÓW, PŁYT CD-R - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, tuszy, tonerów, płyt CD-R. Zamówienie składa się z 3 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 - Materiały biurowe - CPV: 30.19.20.00-1 - Wyroby biurowe, Pakiet 2 - Tusze, tonery - CPV: 30.12.51.00-2 - Wkłady barwiące, 30.12.51.10-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów, Pakiet 3 - Płyty CD-R Printable + koparta - CPV: 30.23.43.00-1 - Płyty kompaktowe CD. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajdują się w załącznikach nr 4.1 i 4.3 do niniejszej SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w danym pakiecie. 4. Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone materiały będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. - W pakiecie nr 2 poz. 1, 2, 3, 6 Wykonawca dostarczy sprzęt - dopuszcza się zamienniki tj. produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony o parametrach porównywalnych z produktami oryginalnymi (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku). Przedmiot zamówienia zostanie oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. - W pakiecie nr 2 poz. 4, 5 Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy z bieżącej produkcji, wolny od wad materiałowych i prawnych. Przedmiot zamówienia zostanie oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl zakładka zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-06-13 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i niszczarek dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Dodano: 2016-05-12 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-23 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa materiałów biurowych w 2016 roku.
Dodano: 2016-01-18 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05