Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 428 406 , fax. 059 8428406, 8412443
- Data zamieszczenia: 2019-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
Al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 598 428 406, fax. 059 8428406, 8412443
REGON: 14502300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych, tuszy, tonerów i cartridgy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ROZDZIAŁ 2 SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, tuszy, tonerów i cartridgy na potrzeby Urzędu Morskiego w Słupsku. 2.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie 1 - dostawa materiałów biurowych – szczegółowy wykaz materiałów wraz ze wskazaniem opisu i parametrów techniczno-użytkowych określa Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4.1. do SIWZ; Zadanie 2 - dostawa tuszy, tonerów i cartridgy – szczegółowy wykaz materiałów wraz ze wskazaniem opisu i parametrów techniczno-użytkowych określa Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4.2. do SIWZ. 2.3. Ilości poszczególnych asortymentów wskazane w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi określonymi na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie prognozowanych potrzeb w okresie jednego roku licząc do dnia udzielenia zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji 20% wartości całego zamówienia. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania w ramach wartości zawartej umowy zakupu większej ilości jednych artykułów kosztem ilości innych artykułów. Rozliczenie nastąpi według faktycznie zrealizowanych dostaw z uwzględnieniem cen jednostkowych poszczególnego asortymentu wynikających ze złożonego wraz z ofertą Formularza cenowego. 2.4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy zamówionych materiałów budowlanych na swój koszt do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15a. 2.5. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 30192000-1 Wyroby biurowe 30190000-7 Różne sprzęty i artykuły biurowe 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów 30125120-8 Toner do fotokopiarek - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę. 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy dla zadania, na realizacje którego składa swoja ofertę: nr 4.1. – dla zadania nr 1 i/lub 4.2. – dla zadania nr 2; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 4) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 10.2. SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2023 roku
Dodano: 2023-06-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2021-02-11 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I BATERII
Dodano: 2021-01-25 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH.
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2020-12-11 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I BATERII
Dodano: 2020-12-01 - DZP/22/20 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2020-11-25 - SUKCESYWNE DOSTAWY PŁYT CD-R, DVD-R, ETYKIET I TAŚM TERMOTRANSFEROWYCH ORAZ ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA RZECZ SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
Dodano: 2020-04-16 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW KANCELARYJNYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2020-03-06 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i archiwizacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie.
Dodano: 2020-02-11