Powiat Legionowski ogłasza przetarg
- Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7840872 , fax. 22 7742551
- Data zamieszczenia: 2012-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 22 7840872, fax. 22 7742551
REGON: 01326985800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy oferty częściowe i obejmuje: 1) Pierwsza oferta częściowa: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Legionowie przy ul. Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, pokój 421 na IV piętrze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość artykułów biurowych określa formularz oferty częściowej nr 1 -załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Druga oferta częściowa: Przedmiotem zamówienia jest systematyczna (średnio raz w miesiącu) dostawa papieru ksero do Starostwa Powiatowego w Legionowie z siedzibą przy ul. Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, IV piętro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość papieru określa formularz oferty częściowej nr 2 -załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Trzecia oferta częściowa: Przedmiotem zamówienia jest systematyczna (średnio raz w miesiącu) dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukarskich do Starostwa Powiatowego w Legionowie z siedzibą przy ul. Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, IV piętro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość tuszy i tonerów określa formularz oferty częściowej nr 3 -załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) artykuły będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień przesłanych faxem, lub e-mailem (dopuszcza się składanie zamówień telefonicznie). 2) Wykonawca dostarcza zamówione artykuły swoim transportem, w ciągu 5 dni do siedziby Zamawiającego, w godzinach 9.00-15.00, poniedziałek-piątek; 3) Wykonawca na dostarczone produkty udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego; 4) dostarczone materiały muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo lub nazwę producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości. 5) w przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji; 6) Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz tuszy i tonerów wskazane w formularzu ofert częściowych są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którymi Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty aczkolwiek łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23