Izba Skarbowa w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 01-513 Warszawa, ul. Alojzego Felińskiego 2B
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5618000, 5618017, 5618018 , fax. 22 5618018
- Data zamieszczenia: 2011-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Warszawie
ul. Alojzego Felińskiego 2B 2B
01-513 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, fax. 22 5618018
REGON: 00000001021100 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych, tuszu, tonerów, bębnów do sprzętu drukującego i fax-u oraz papieru kserograficznego dla Izby Skarbowej w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I: Materiały biurowe - koperty białe C-6 - 20000 szt., koperty białe B-5 - 5000 szt., papier wizytówkowy A-4 - 10 op., gumki - 100 szt., zszywki 24/6 - 600 op., zszywki 23/13 - 20 op., przekładki do segregatora A-4 - 150 op., etykiety do frankownicy - 2 op., notesy Post-it - 600 szt., klipsy do papieru - 100 op., folia do laminowania A-4 - 4 op., teczki akt osobowych - 100 szt.; Tonery - 93 szt.; Papier xero A-4 - 1200 ryz. Część II: Materiały biurowe - koperty białe C-6 - 10000 szt., koperty białe B-5 - 2000 szt., koperty brązowe B-4 - 1000 szt., koperty brązowe E-4 - 200 szt., koperty brązowe C-4 - 2000 szt., zszywki 24/6 - 240 op., spinacze małe - 50 op., spinacze duże - 50 op., segregatory A-4 - 500 szt., skoroszyty tekturowe oczkowe - 1000 szt., wąsy skoroszytowe -160 op.; Tusze i tonery - 56 szt.; Bębny - 5 szt.; Papier xero A-4 - 1100 ryz. Zamawiający w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp dopuszcza udzielenie wybranemu wykonawcy dodatkowych zamówień na przedmiot zamówienia w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO SPRAWA ZP 36 2016
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-30 - Zakup i dostawy materiałów biurowych - Sprawa nr 9/2016/Z.
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy .
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i kopert
Dodano: 2016-05-18