Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego, tonerów i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki ogłasza przetarg

  • Adres: 45-716 Opole, ul. Spychalskiego 1a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 33 600 , fax. 77 40 33 609
  • Data zamieszczenia: 2014-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
    ul. Spychalskiego 1a 1a
    45-716 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 40 33 600, fax. 77 40 33 609
    REGON: 16012870100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ocrg.opolskie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego, tonerów i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego, tonerów i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 zadań (części) tj.: Zadanie nr 1: Dostawa materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach realizacji projektu Centra Startowe - sieciowy system wspierania przedsiębiorczości w województwie opolskim w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Zadanie nr 2: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowego na potrzeby projektu Transgraniczna sieć współpracy na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Zadanie nr 3: Dostawa materiałów biurowych realizowana na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie nr 4: Dostawa materiałów biurowych dla Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki. Zadanie nr 5: Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki. Zadanie nr 6: Zakup tonerów na potrzeby projektu Transgraniczna sieć współpracy na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013. 2. Wymagania techniczne: Zamawiający wymaga, aby dostarczane materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, posiadały oryginalne fabryczne opakowania (hermetycznie zamknięte) nie noszące znamion otwierania oraz były wolne od wad technicznych i prawnych. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów równoważnych. Pod określeniem materiały równoważne Zamawiający rozumie takie, które są kompatybilne ze sprzętem, do którego materiały te są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych od oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Jednocześnie przez równoważne Zamawiający rozumie materiały fabrycznie nowe, wyprodukowane w 100 % z nowych części, nieregenerowane, nie noszące śladów użytkowania o jakości nie gorszej od materiałów oryginalnych zlecanych przez producenta urządzenia, nie naruszających w żaden sposób praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania materiałów eksploatacyjnych naruszających prawo polskie lub prawo UE. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierającą numer katalogowy oraz termin ważności. Dostarczane materiały powinny posiadać datę ważności, umieszczoną w widocznym miejscu na opakowaniu, gwarantującą użytkowanie ich przez Zamawiającego przez co najmniej 24 miesiące od dnia dostarczenia ich Zamawiającemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ocrg.opolskie.pl/b/106/Zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach