Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-053 Kraków, ul. Ciemna 6
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2988108 , fax. 012 4306440
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
ul. Ciemna 6 6
31-053 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 2988108, fax. 012 4306440
REGON: 01581798500032 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz kopert z nadrukiem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. Część I - materiałów biurowych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. część II - papieru kserograficznego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3 część III - kopert z nadrukiem wykonanych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c oraz wzorem określonym w załączniku nr 1d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, 2 posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tzn. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie materiałów biurowych: 2.1 każde o wartości co najmniej 100 000,00 zł. (dotyczy wykonawców składających ofertę na część I), 2.2 każde o wartości co najmniej 80 000,00 zł. (dotyczy wykonawców składających ofertę na część II), 2.3 każde o wartości co najmniej 20 000,00 zł.(dotyczy wykonawców składających ofertę na część III), 3 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy albo Oświadczenie Pełnomocnika według druku stanowiącego załącznik nr 2a albo 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). Wymóg określony w niniejszym punkcie nie dotyczy osób fizycznych. 3. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817). 4. Wykaz dostaw (co najmniej 3) odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (dostawa materiałów biurowych) o wartości odpowiedniej do warunku postawionego w pkt III. 2) 2.1 lub 2.2 lub 2.3, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których zamówienia określone w punkcie 4 zostały wykonane i potwierdzających odpowiednio, ich należyte wykonanie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów biurowych dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Nowym Sączu
Dodano: 2016-07-04 - DOSTAWA TONERÓW I KASET DO DRUKAREK ORAZ MATERIAŁY BIUROWE
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego dla potrzeb GDDKiA Oddział w Krakowie
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz kopert z nadrukiem
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2711.38.2016
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa artykułów biurowych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/16/2016
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-14