Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych, papieru A4 oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-349 Warszawa, Tamka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
    Tamka 1
    00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
    REGON: 700128000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ohp.pl; https://www.bip.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych, papieru A4 oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru A4 oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na dwie części: Część nr 1 – Dostawa artykułów biurowych i papieru A4 Część nr 2 – Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Dostawy będą realizowane do siedziby prowadzącego postępowanie, tj.: Opolska Wojewódzka Komenda OHP w Opolu ul. Armii Krajowej 4 45-071 Opole 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik pkt 15 w SIWZ oraz załączniki nr 1A oraz 1B do SIWZ pn.: „Formularz cenowy” Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia materiałów biurowych i eksploatacyjnych wyszczególnionych w załącznikach 1A oraz 1B do SIWZ. 3. Prowadzący postępowanie dopuszcza składanie ofert częściowych - Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną ilość części. Prowadzący postępowanie nie wprowadza ograniczeń dotyczących maksymalnej ilości części. 4. Prowadzący postępowanie nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Prowadzący postępowanie nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Wadium nie jest wymagane. 8. Termin wykonania zamówienia: 7 dni od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach