Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
- Data zamieszczenia: 2012-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
ul. Zakręt do Oksywia 10 10
81-244 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
REGON: 19060628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych oraz wyposażenia biurowego do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa następujących materiałów biurowych oraz wyposażenia biurowego do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni: teczki - 754 szt., 6 op., segregatory - 190 szt., 6 op.,zeszyty i bloki - 91 szt., koperty - 23 250 szt., drobne materiały biurowe - 5 791 szt., 207 op., wyposażenie biurowe - 5 szt., materiały piśmienne - 1 264 szt., 1 op., papier - 535 ryz, 20 op., wyroby papierowe - 235 kart., 55 op., 85 ryz, 8 000 szt., płyn do matryc LCD - 100 szt. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,2
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów, tuszy, bębnów - oryginalnych, zamienników, regenerowanych, kopert RTG, baterii
Dodano: 2016-07-27 - CRAZ/37/2016/AEZ-Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r.
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa sprzętu i artykułów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2016-05-06 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW KANCELARYJNO-BIUROWYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2016-04-11 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego.
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Dodano: 2016-04-07 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-24 - dostawę artykułów biurowych, papieru ksero oraz niszczarek
Dodano: 2016-01-19