Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Wydziałów Urzędu Miasta Zamość

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 95036874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Wydziałów Urzędu Miasta Zamość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz papier kserograficzny dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Zamość. 1. Szczegółowy opis potrzeb oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały biurowe jakościowo równoważne. Pojawiające się w opisie przy niektórych pozycjach wskazania znaków towarowych lub producentów mają charakter przykładowy i określają jedynie klasę i standard zamawianych wyrobów. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych od podanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest podać nazwę i producenta produktu równoważnego oraz zobowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone w SIWZ, przy zachowaniu cech technicznych i jakościowych produktów. 2. Wymagania stawiane wykonawcy Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały biurowe oraz papier kserograficzny będą wysokiej jakości, fabrycznie nowe oraz zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Materiały biurowe oraz papier kserograficzny muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym. W przypadku wątpliwości na etapie oceny oferty, co do jakości oferowanych materiałów Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania od wykonawcy próbek oferowanego materiału, w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do ich zgodności z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. Wymaga się, aby oferowane materiały biurowe oraz papier kserograficzny posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy towaru. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli załącznika nr 1 do SIWZ. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie. Ilość dostarczanych materiałów będzie dostosowywana do potrzeb Zamawiającego. Przy realizacji dostaw będą obowiązywać ceny jednostkowe netto podane w ofercie. Faktura za ostatnią dostawę będzie dostarczona wraz z ostatnią partią towaru. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów biurowych oraz papier kserograficzny będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy ze strony zamawiającego. Minimalna wielkość partii określona jest kwotowo na 100zł brutto. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie, z tym, że całkowita wartość dostarczonych materiałów nie przekroczy ceny oferty. Wykonawca dostarczy zamówione materiały biurowe oraz papier kserograficzny własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, w terminie do 3 dni od daty zamówienia w godz. od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach