Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
- Data zamieszczenia: 2013-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul Podwale 31-33 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów biurowych oraz papieru ksero formatu A4 do drukarek laserowych i atramentowych oraz kopiarek; oznaczenie sprawy 265-020-192/2013/AB - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ROZDZIAŁ II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz papieru ksero formatu A4 do drukarek laserowych i atramentowych oraz kopiarek. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 2.1. Papieru do drukarek laserowych i atramentowych oraz kopiarek zgodnego z wymaganiami Zamawiającego określonymi w pozycji 1 w tabeli asortymentowo-cenowej numer 2 dla części 2 postępowania (załącznik numer 1 do SIWZ), tj.: 2.1.1. Format A4. 2.1.2. Gramatura 80g/m?; 2.1.3. Kolor biały, białość CIE 161 ? 2. 2.1.4. Grubość nie mniej niż 105 ?m. 2.1.5. Ryza zawiera 500 arkuszy. 2.1.6. Opakowanie każdej ryzy musi posiadać trwałe oznakowanie określające producenta, typ, format i gramaturę. 2.1.7. Papier zapakowany w pudełka z twardego kartonu po 5 ryz. 2.1.8. Papier musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta. 2.2. Materiałów biurowych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego określonymi w pozycjach 1-26 w tabeli asortymentowo-cenowej numer 1 dla części 1 postępowania (załączniku numer 1 do SIWZ). 3. Szczegółową charakterystykę oraz opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabelach asortymentowo-cenowych (nr 1 i 2) w formularzu ofertowym - załącznik numer 1 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 4.1. Część 1 postępowania: dostawa materiałów biurowych o wymaganiach określonych w kolumnie II w tabeli asortymentowo-cenowej numer 1 dla części 1 postępowania (załącznik numer 1 do SIWZ). 4.2. Część 2 postępowania: dostawa papieru ksero format A4 o wymaganiach określonych w kolumnie II w tabeli asortymentowo-cenowej numer 2 dla części 2 postępowania (załącznik numer 1 do SIWZ). 4.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo na dwie części postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej dostawę całkowitej ilości asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w danej części postępowania. 5. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 5.1. 30197644-2 (papier kserograficzny); 30192000-1 (wyroby biurowe); 22800000-8 (rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury); 30190000-7 (różny sprzęt i artykuły biurowe); 30199500-5 (segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby); 22600000-6 (tusz); 30197320-5 (zszywacze); 30197100-7 (zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie); 24910000-6 (Kleje); 30237430-2 (Markery); 30192121-5 (Długopisy kulkowe); 30199230-1 (Koperty); 30197220-4 (Spinacze do papieru). 6. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach przedmiot zamówienia - ze względu na specyfikę (cechy) zamawianego przedmiotu - został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego jest przedstawienie typu (cech) materiału lub technologii oraz efektywniejsza i bardziej adekwatna charakterystyka przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Zamawiający wskazuje na produkt referencyjny jako na szablon, którego cechy i parametry są istotne dla zamawiającego i w pełni oddają potrzeby zamawiającego uzasadnione specyfiką zamówienia. W tym przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych bądź zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, ale oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub innego pochodzenia. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-48/16: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-12 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego.
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywna dostawa białego papieru kserograficznego do urządzeń drukujących w formacie A3 oraz A4, pakowanego w ryzach na potrzeby Oddziału GDDKiA we Wrocławiu oraz podległych Rejonów z podziałem na 9 części
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek, tonerów do kserokopiarek oraz materiałów biurowych na 2016 rok.
Dodano: 2015-11-25 - Dostawy papieru biurowego i artykułów biurowych.
Dodano: 2015-10-21 - UMW/AZ/PN-32/15: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2015-06-23 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej.
Dodano: 2015-06-10 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej.
Dodano: 2015-05-13 - Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru i materiałów biurowych
Dodano: 2015-03-20 - BZP.3810.22.2015.KB
Dodano: 2015-02-17