Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
- Data zamieszczenia: 2014-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul Podwale 31-33 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów biurowych oraz papieru (format A4, A3, składanka komputerowa) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz papieru (format A4, A3, składanka komputerowa). I.1. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej określonej w art. 91 a ust. 1 ustawy na dostawę papieru (część 3 zamówienia). II. Zamawiający gwarantuje zakup co najmniej 75 % ilości papieru określonego w załączniku nr 1.3. do SIWZ (część 3 zamówienia). Prawo Zamawiającego do żądania dostawy pozostałej ilości papieru (powyżej 75 %) jest uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). II.1. Niezakupienie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w ilości większej niż 75 % ilości docelowych nie może stanowić podstawy do roszczeń finansowych ze strony wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. II.2. Ilość papieru przewidzianego do zakupu w ramach opcji wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i realizowana będzie do kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy wartością maksymalną, o której mowa w § 2 ust. 1, a wartością gwarantowaną, o której mowa § 2 ust. 2 Istotnych Postanowień Umowy (IPU). W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający złoży zamówienie precyzujące rodzaj i ilość papieru najpóźniej do dnia 31.01.2015 r. w postaci zamówienia częściowego, o którym mowa w § 3 ust. 1 IPU. III. Szczegółową charakterystykę, ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabelach (specyfikacjach) asortymentowo-cenowych (załączniki numer 1.1 - 1.3. do SIWZ): III.1.1. Część 1 zamówienia: dostawa materiałów biurowych (42 pozycje asortymentowe). Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabeli (specyfikacji) asortymentowo-cenowej numer 1.1. do SIWZ. III.1.2. Część 2 zamówienia: dostawa materiałów biurowych (15 pozycji asortymentowych). Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabeli (specyfikacji) asortymentowo-cenowej numer 1.2. do SIWZ. III.1.3. Część 3 zamówienia: dostawa papieru formatu A4 i A3 (ksero, offset/maszynowy, składanka komputerowa; 6 pozycji asortymentowych). Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabeli (specyfikacji) asortymentowo-cenowej numer 1.3. do SIWZ. III.1.3.1. Uwaga! Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej określonej w art. 91 a ust. 1 ustawy wyłącznie dla części 3 zamówienia. IV. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia. Wymaga się złożenia oferty obejmującej dostawę całego asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w danej części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-48/16: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-12 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego.
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywna dostawa białego papieru kserograficznego do urządzeń drukujących w formacie A3 oraz A4, pakowanego w ryzach na potrzeby Oddziału GDDKiA we Wrocławiu oraz podległych Rejonów z podziałem na 9 części
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek, tonerów do kserokopiarek oraz materiałów biurowych na 2016 rok.
Dodano: 2015-11-25 - Dostawy papieru biurowego i artykułów biurowych.
Dodano: 2015-10-21 - UMW/AZ/PN-32/15: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2015-06-23 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej.
Dodano: 2015-06-10 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej.
Dodano: 2015-05-13 - Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru i materiałów biurowych
Dodano: 2015-03-20 - BZP.3810.22.2015.KB
Dodano: 2015-02-17