Przetargi.pl
dostawa materiałów biurowych oraz papieru (format A4, A3, składanka komputerowa)

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2014-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów biurowych oraz papieru (format A4, A3, składanka komputerowa)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz papieru (format A4, A3, składanka komputerowa). I.1. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej określonej w art. 91 a ust. 1 ustawy na dostawę papieru (część 3 zamówienia). II. Zamawiający gwarantuje zakup co najmniej 75 % ilości papieru określonego w załączniku nr 1.3. do SIWZ (część 3 zamówienia). Prawo Zamawiającego do żądania dostawy pozostałej ilości papieru (powyżej 75 %) jest uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). II.1. Niezakupienie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w ilości większej niż 75 % ilości docelowych nie może stanowić podstawy do roszczeń finansowych ze strony wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. II.2. Ilość papieru przewidzianego do zakupu w ramach opcji wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i realizowana będzie do kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy wartością maksymalną, o której mowa w § 2 ust. 1, a wartością gwarantowaną, o której mowa § 2 ust. 2 Istotnych Postanowień Umowy (IPU). W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający złoży zamówienie precyzujące rodzaj i ilość papieru najpóźniej do dnia 31.01.2015 r. w postaci zamówienia częściowego, o którym mowa w § 3 ust. 1 IPU. III. Szczegółową charakterystykę, ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabelach (specyfikacjach) asortymentowo-cenowych (załączniki numer 1.1 - 1.3. do SIWZ): III.1.1. Część 1 zamówienia: dostawa materiałów biurowych (42 pozycje asortymentowe). Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabeli (specyfikacji) asortymentowo-cenowej numer 1.1. do SIWZ. III.1.2. Część 2 zamówienia: dostawa materiałów biurowych (15 pozycji asortymentowych). Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabeli (specyfikacji) asortymentowo-cenowej numer 1.2. do SIWZ. III.1.3. Część 3 zamówienia: dostawa papieru formatu A4 i A3 (ksero, offset/maszynowy, składanka komputerowa; 6 pozycji asortymentowych). Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabeli (specyfikacji) asortymentowo-cenowej numer 1.3. do SIWZ. III.1.3.1. Uwaga! Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej określonej w art. 91 a ust. 1 ustawy wyłącznie dla części 3 zamówienia. IV. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia. Wymaga się złożenia oferty obejmującej dostawę całego asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w danej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach