Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, tj. do siedziby Zarządu w Kielcach oraz do Rejonów Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i w Staszowie na rok 2019 z podziałem na zadania częściowe

Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 25602 Kielce, ul. Jagiellońska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 347-04-71,80,81,90,91 , fax. 041 347-04-70
  • Data zamieszczenia: 2018-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Jagiellońska 72
    25602 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, fax. 041 347-04-70
    REGON: 127574000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.co m.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, tj. do siedziby Zarządu w Kielcach oraz do Rejonów Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i w Staszowie na rok 2019 z podziałem na zadania częściowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, tj. do siedziby Zarządu w Kielcach oraz do Rejonów Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i w Staszowie na rok 2019 z podziałem na zadania częściowe”. Rodzaj zamówienia: dostawy. 1) Dostawa materiałów odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu okresu objętego umową, według składanych przez ŚZDW w Kielcach, RDW w Zgórsku i RDW w Staszowie zamówień. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry oraz szacunkowe ilości materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, przedstawiony został we wzorze „Wycena zamówienia” dla zadania nr 1 oraz dla zadania nr 2, stanowiących załączniki do SIWZ. 3) Zapotrzebowanie na poszczególne dostawy będą składane telefonicznie lub za pośrednictwem faxu/ e-maila. W przypadkach pilnych i nieprzewidzianych dostawy winny być realizowane najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia. 4) Koszty dostawy Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie asortymentu. 5) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w specyfikacji są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie gwarantuje zakupu całej szacunkowej ilości materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych określonych we wzorze „Wyceny zamówienia” (dla poszczególnych zadań), w poszczególnym asortymencie. 6) Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” należy rozumieć: a) kompatybilne ze sprzętem, do którego są przeznaczone, w szczególności nie powodujące po ich zainstalowaniu pojawienia się na jego monitorze oraz panelu kontrolnym jakichkolwiek negatywnych komunikatów b) fabrycznie nowe, nieregenerowane (tj. nie poddane procesowi ponownego, napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów), pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001, ISO 14001 oraz PN-N 18001:2004 lub normami równoważnymi, c) wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodne z przeznaczeniem. 7 )W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne: a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w formularzu Wycena zamówienia Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197600-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 – 700,00 zł, - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 – 2 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach