Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.9.2013

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2013-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13 13
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 00052437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.9.2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, i urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów biurowych dla Urzędu Miasta w Iławie. 2. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ sprzętu jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w szczegółowym wykazie cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. W tabeli załącznika nr 4 w kolumnie nr 2 Zamawiający wskazuje typ materiału eksploatacyjnego stosowany przez producenta urządzenia, jednocześnie informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne i biurowe jakościowo równoważne pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia (dotyczy materiałów eksploatacyjnych) lub w stosunku do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dotyczy materiałów biurowych) oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych - w przypadku materiałów eksploatacyjnych oznacza to produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność. W przypadku materiałów eksploatacyjnych wydajność i jakość wydruku), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania 4. Wszędzie tam gdzie dla druków wskazano nazwę wydawnictwa możliwe jest stosowanie druków innych wydawnictw z tym, że druki te mają odpowiadać układowi i treści druków podanych w SIWZ 5. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery, wkłady drukujące oraz bębny będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego ,zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 2) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących oraz bębnów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 3) Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów, kserokopiarek), wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 24 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 4) W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. Produkty równoważne winny posiadać gwarancję nie krótszą niż produkty oryginalne tego samego rodzaju. Jeśli oryginalny produkt posiada rozszerzoną gwarancję producenta tj. taką, której termin liczony jest od momentu zainstalowania w urządzeniu przed upływem terminu wskazanego na opakowaniu, produkt równoważny musi posiadać gwarancję udzieloną na tej samej zasadzie. 5) W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych wykonawca zobowiązuje się do: a) udzielenia gwarancji na dostarczone, tonery, taśmy, tusze do wyczerpania się środka barwiącego, b) pokrycia kosztów naprawy urządzeń, gdy ich uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera, tuszu, taśmy lub bębna równoważnego dostarczanego przez wykonawcę . Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy urządzeń (włączając w to wymianę bębna lub głowicy, oraz czyszczenia na skutek wysypania się tonera lub rozlania tuszu) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa danego urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem lub e-mailem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności naprawy. Koszty związane z naprawą, w tym także odbioru i ponownego dostarczenia do siedziby zamawiającego, ponosi wykonawca. 6) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol), numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 7) Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na min. 24 miesięcy od dnia dostawy 8) Wymaga się aby oferowane materiały biurowe posiadały gwarancję na min. 12 miesięcy od dnia dostawy 9) Ilości wskazane w szczegółowym wykazie cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi przyjętymi dla celu porównania ofert. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli szczegółowego wykazu cenowego (załącznik nr 4). Jednocześnie zamawiający informuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. 10) Zamawiający z uwagi na to, że nie posiada pomieszczeń magazynowych oraz ze względów logistycznych i specyfiki pracy w urzędzie wymaga by dostawy odbywały się sukcesywnie wg zapotrzebowania w ciągu 24 godzin od momentu powiadomienia Wykonawcy faksem lub e-mailem. Wielkość danej partii będzie wynikać z jednostronnej decyzji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia. 11) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia. 12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia. 13) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni odbiór pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzając odbiór pojemników przeznaczonych do utylizacji. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, a jedynie na całość zamówienia 7. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 30197630-1, 30199330-2, 30199230-1, 30199500-5, 30192121-5, 30192113-6, 30125110-5, 30192320-0, 30192132-5, 30192130-1, 44812300-8, 44812000-3, 30192125-3, 30197200-8, 30197220-4, 22816100-4, 22815000-6, 22816300-6, 2280000-8, 22900000-9, 8. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp nie żąda wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach