Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w roku szkolnym 2020-2021 oraz materiałów dydaktycznych dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia bibliotek szkolnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”

Powiat Lęborski ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 632 810 , fax. 598 632 850
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lęborski
    ul. Czołgistów 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 598 632 810, fax. 598 632 850
    REGON: 77097964800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatleborski.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w roku szkolnym 2020-2021 oraz materiałów dydaktycznych dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia bibliotek szkolnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w roku szkolnym 2020-2021 oraz materiałów dydaktycznych dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia bibliotek szkolnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020). Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w roku szkolnym 2020-2021 a) Zadanie 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku c) Zadanie 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku Część 2 - Dostawa pozostałych materiałów dydaktycznych (pendrive) dla uczniów do realizacji zajęć w roku szkolnym 2020-2021 a) Zadanie 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych (pendrive) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych (pendrive) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku c) Zadanie 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych (pendrive) dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku Część 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych (kalkulatorów) dla uczniów do realizacji zajęć w szkołach w roku szkolnym 2020-2021 a) Zadanie 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych (kalkulatorów) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych (kalkulatorów) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku c) Zadanie 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych (kalkulatorów) dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku Część 4 -Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w roku szkolnym 2020-2021 a) Zadanie 1 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku c) Zadanie 3 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku d) Zadanie 4 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Lęborku Przedmiot zamówienia należy dostarczyć we wskazanym terminie wraz z wyładunkiem i wniesieniem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w odliczonych ilościach dla poszczególnych części i zadań, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, pod adres: Dla części 1, części 2 i części 3: a) Zadanie 1: ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork b) Zadanie 2: ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork c) Zadanie 3: ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork Dla części 4: a) Zadanie 1: ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork b) Zadanie 2: ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork c) Zadanie 3: ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork d) Zadanie 4: ul. Okrzei 15, 84-300 Lębork Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone wyposażenie musi być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Ponadto musi mieć możliwość dostosowania do pracy dla osób niepełnosprawnych. W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. o porównywalnych parametrach lub wyższych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również produktów wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, które mogą korzystać z przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga dla części 1, aby każda z wymienionych w przedmiocie zamówienia pozycji była najnowszym wydaniem dostępnym na rynku na dzień składania ofert. W przypadku braku możliwości zaoferowania materiałów (w szczególności podręczników, książek, zbiór zadań, ćwiczeń, testów, itp.) określonych w SIWZ oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry merytoryczne. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) nie przewiduje się możliwości wypłacania Wykonawcy zaliczki. b) przedmiot zamówienia należy dostarczyć pod wskazany adres, w określonym terminie wraz z wyładunkiem i wniesieniem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w odliczonych ilościach, zgodnie z SIWZ zamówienie obejmuje transport (na koszt i ryzyko Wykonawcy) c) jeśli dostarczone Wyposażenie lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru. d) wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt. e) Wykonawca w dniu podpisania umowy poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy. f) Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie dostarczonego wyposażenia do czasu dokonania pisemnego odbioru końcowego /bez uwag/ potwierdzonego przez osoby odpowiedzialne ze strony Zamawiającego. g) dostarczone wyposażenie musi być kompletne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach