Gmina Biskupiec ogłasza przetarg
- Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 7150110 , fax. 89 7152437
- Data zamieszczenia: 2014-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
al. Niepodległości 2 2
11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 7150110, fax. 89 7152437
REGON: 00068779300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Biskupcu w 2014r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Biskupcu w 2014 r. zgodnie z SIWZ, w tym szczegółową specyfikacją asortymentową. W ramach umowy zrealizowane zostaną dostawy cząstkowe. Terminy dostaw cząstkowych strony ustalą z dwudniowym wyprzedzeniem (telefon, fax). Termin realizacji dostawy max do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Transport - koszt własny wykonawcy. Dostawa do siedziby Zamawiającego, do pokoju nr 3. Wymienione w SIWZ produkty stanowią towar powszechnie dostępny a ich wskazanie w SIWZ ma na celu określenie potrzeb Zamawiającego oraz oczekiwanego standardu parametrów fizycznych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych zamawianych produktów. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty będą wysokiej jakości oraz zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Dostarczane materiały eksploatacyjne powinny posiadać oryginale opakowanie producenta; na opakowaniu powinna znajdować się informacja do jakiego typu urządzenia jest przeznaczony produkt, logo/nazwę producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Zamawiający dopuszcza tylko materiały fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych lub prawnych. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Wykonawca może zaproponować produkt równoważny, który spełni wszystkie wymagane normy i standardy jakościowe o parametrach fizycznych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych takich jak: temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalania, pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia lub/oraz produktu wskazanego w SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym. Stosowanie zaproponowanego produktu nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu. Produkt musi być kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Wszystkie produkty objęte zamówieniem muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty lub certyfikaty, potwierdzające ich zgodność z obowiązującym prawem i dopuszczające je do użytku. Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faxem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem, e-mailem) wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą, w tym z kosztem wydania negatywnej opinii na temat dostarczonego przez Wykonawcę produktu o której mowa powyżej ponosi wykonawca. Podane w SIWZ, ilości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy wyszczególnionymi pozycjami oraz do zamiany wyszczególnionego asortymentu na inne typowe materiały biurowe oraz zamówienia innych niż podane ilości, bez konieczności zmiany warunków umowy. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Ceny podane przez Wykonawcę w kosztorysie szczegółowym stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy ustalone są na cały okres obowiązywania umowy i nie podlegają podwyższeniu Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupiec.pl/ogloszenia_przetargi.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy w 2016 roku artykułów biurowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa artykułów papierniczo - biurowych ( CPV 30190000-7 sprzęt i artykuły biurowe) na potrzeby funkcjonowania Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie
Dodano: 2016-05-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Miejskiej Kętrzyn, spółek komunalnych, instytucji kultury i jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kętrzyn
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA PAPIERU, MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO NA RZECZ 24 WOG W GIŻYCKU.
Dodano: 2016-03-03 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie.
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa materiałów biurowych do siedziby Rejonu w Ełku przy ulicy Kolonia 1.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sukcesywna artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2015-10-27