Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2011 roku

Powiat Strzelecki (MP) ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4401703, 4401783 , fax. 077 4401701
  • Data zamieszczenia: 2011-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki (MP)
    ul. Jordanowska 2 2
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4401703, 4401783, fax. 077 4401701
    REGON: 53141223700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie. Zamówienie obejmuje zakup papieru (papier kserograficzny i drukarski; format A3, A4), materiałów biurowych (drobne urządzenia i akcesoria biurowe; akcesoria do oprawy, przechowywania i archiwizowania dokumentów; koperty, zeszyty, bloki) druków oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek (akcesoria komputerowe, tusze, tonery, taśmy). Dostawa (realizacja w częściach) przewidziana jest do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich. Szczegółowy wykaz znajduje się w załącznikach Nr 1-17, w przypadku zaoferowania przez dostawcę materiałów podobnych, cechy jakościowe oferowanego produktu powinny być nie gorsze niż cechy materiałów, które opisane zostały w treści poszczególnych załączników. Wykonawca pokrywa koszty transportu, załadunku i rozładunku, a także zapewnia dostawę artykułów biurowych do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancji liczy się od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Dostarczone Zamawiającemu w ramach niniejszego zamówienia produkty muszą być pierwszego gatunku, wolne od wad i uszkodzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. innych niż zalecanych przez producentów, o ile szczegółowy spis przedmiotu zamówienia nie określa inaczej. Niemniej w takim przypadku Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za pogorszenie się stanu technicznego (np. zabrudzeniem) i awarie wszystkich urządzeń, spowodowanych zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych innego typu niż zalecane. W takim przypadku Wykonawca gwarantuje (zgodnie z własnym wyborem): zwrot kosztów naprawy lub naprawę tego sprzętu w okresie nie dłuższym niż 14 dni. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 2.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 4. Wadium można wnieść także w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach