Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęczycy

Powiat Łęczycki ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Kościuszki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 388-72-00 , fax. 0-24 721-32-17
  • Data zamieszczenia: 2010-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczycki
    ul. Kościuszki 1 1
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 0-24 388-72-00, fax. 0-24 721-32-17
    REGON: 61101612300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęczycy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy będą dostawy cząstkowe materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łęczycy, według załącznika nr 2 do SIWZ. Materiały biurowe o których mowa w ust. 1 dostarczane będą na koszt własny Wykonawcy do siedziby Zamawiającego według zamówień cząstkowych przekazywanych w formie telefonicznej, pisemnej lub faksem, każdorazowo w terminie 3 dni od daty zamówienia. Zamawiający będzie uprawniony do zmiany ilości artykułów, których zapotrzebowanie zostało wyszczególnione w załączniku do umowy, stanowiącym jej integralną część o 20 %. Sposób realizacji zamówienia: Materiały biurowe będą dostarczane partiami do siedziby Zamawiającego, po uprzednim złożeniu zamówienia częściowego (w formie telefonicznej, pisemnej lub faksem), w terminie 3 - ech dni od daty złożenia zamówienia.Wymagany przez Zamawiającego asortyment opisany jest w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca musi zapewnić komplementarność asortymentu. Materiały muszą być fabrycznie nowe, nie używane pochodzące z bieżącej produkcji - 2010 r. lub 2011 r., nieregenerowane, nieprefabrykowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. W załączniku nr 2 do SIWZ Zamawiający wskazuje typ materiału eksploatacyjnego stosowanego przez producenta urządzenia, jednocześnie informuje, że dopuszcza składanie ofert na tonery jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego tonerów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone. Materiały do kopiarek i faksów muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony lub uzupełniony, bądź też wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien wymienić materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, na materiał spełniający wymagania Zamawiającego, bez zmiany ceny. Wadliwy asortyment będzie podlegał reklamacji i wymianie, jeżeli reklamacje danego artykułu powtórzą się co najmniej trzykrotnie, Wykonawca jest zobowiązany w ramach tej samej ceny dostarczyć artykuł innej firmy. W przypadku dostaw realizowanych pocztą kurierską, zwrot wadliwych materiałów będzie realizowany na koszt Wykonawcy również pocztą kurierską.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa dnia 17 grudnia 2010 r. o godz. 12:00.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, Poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Łęczycy: nr 54 9263 0000 0600 7753 2006 0101

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyca.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach