Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 200 12 00 , fax. 41 200 12 10
- Data zamieszczenia: 2020-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
ul. Wrzosowa 44
25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 200 12 00, fax. 41 200 12 10
REGON: 29100937200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powia.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia i Formularz Ofertowy. 3. Zamawiający w okresie trwania umowy zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych materiałów biurowych w ramach całego wyspecyfikowanego asortymentu. Planowane w Opisie Przedmiotu Zamówienia ilości stanowią podstawę do ustalenia ceny oferty ogółem na potrzeby rozstrzygnięcia postępowania. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie przez Zamawiającego zamówień w ilości innej niż ustalona w ofercie jako planowana. 4. Materiały biurowe dostarczane będą sukcesywnie partiami w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego w okresie 12 kolejnych miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty oferty wybranego Wykonawcy, na podstawie zamówień jednostkowych do siedziby Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25 – 211 Kielce, pokój nr 1 poziom 0 lub pokój nr 051 poziom -1. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane za pomocą poczty elektronicznej lub wysyłane faksem. 5. Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp maksymalnie do 20% wielkości przedmiotu zamówienia określonej w SIWZ oraz załącznikach do niej w odniesieniu do każdej pozycji zawartej w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ: 1) W Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) Zamawiający określił przewidywaną wielkość przedmiotu zamówienia, którą planuje zrealizować w ramach umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że maksymalny zakup przedmiotu zamówienia w przypadku skorzystania z prawa opcji wyniesie dodatkowo 20% wielkości przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ i załącznikach do SIWZ. 2) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji powoduje obowiązek świadczenia po stronie Wykonawcy, z którego Wykonawca może się zwolnić wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej Umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację przedmiotu zamówienia objętych zakresem prawa opcji. 3) W sytuacji, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, Wykonawca będzie świadczył przedmiot zamówienia po cenach nie wyższych niż ceny jednostkowe wskazane w Ofercie Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty. Materiały biurowe mają być opakowane oryginalnie w nienaruszonych opakowaniach i powinny posiadać znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta materiału oraz termin przydatności artykułu do stosowania (nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania). Zamawiający wymaga podania w ofercie modelu/symbolu/nazwy oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia parametrów poszczególnego asortymentu. 7. W okresie trwania umowy, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia wg modelu/symbolu/nazwy określonego w złożonej ofercie. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. 10. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – według proponowanego wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. b)Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. c) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ - Wymagana forma dokumentu - oryginał) oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2021-02-24 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2021-01-14 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
Dodano: 2021-01-08 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-12-09 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-09-17 - Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla Zespopłu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Dodano: 2020-08-25 - Dostawę artykułów papierniczych wg. zad. nr 1 – sukcesywnie przez okres 24 m-cy.
Dodano: 2020-05-14 - Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
Dodano: 2020-04-08 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I MASZYN BIUROWYCH
Dodano: 2020-03-06 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
Dodano: 2020-02-04