Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Suwałkach : a) Zadanie nr 1 - dostawa wyrobów papierniczych b) Zadanie nr 2 - dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek oraz innych artykułów biurowych

Sąd Rejonowy w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Ludwika Waryńskiego 45
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 563 13 10 , fax. 0-87 563 12 69
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Suwałkach
    ul. Ludwika Waryńskiego 45 45
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 563 13 10, fax. 0-87 563 12 69
    REGON: 00032140200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Suwałkach : a) Zadanie nr 1 - dostawa wyrobów papierniczych b) Zadanie nr 2 - dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek oraz innych artykułów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówień są dostawy materiałów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Suwałkach zakwalifikowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV w grupie 211, 212, 205, 228, 246, 252, 301,i tak: a) Zadanie nr 1 - dostawa wyrobów papierniczych b) Zadanie nr 2 - dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek oraz innych artykułów biurowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 210000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-3 Ustawy. 2. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz asortymentowo - ilościowy stanowiący zał. Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Formularz ofertowy stanowiący zał. Nr 3A do niniejszej specyfikacji. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania zawarte w art.22 ust.1 Ustawy, stanowiące Zał. Nr 5. 4. Oświadczenie Wykonawcy o dokładnym zapoznaniu się z niniejszą SIWZ oraz umową i przyjęciu bez zastrzeżeń zawartych w niej warunków i postanowień - zał. Nr 1. 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania zawarte w art. 24 Ustawy, stanowiące Zał. Nr 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ .... lub tożsame. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert. W przypadku konsorcjum, spółki cywilnej lub osób fizycznych działających wspólnie należy załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa rodzajowego upoważniający do reprezentowania w postępowaniu składających ofertę lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia art. 23 Ustawy oraz dokumenty określone w ust. 2 odrębne dla każdego uczestnika postępowania. b) Aktualne zaświadczenie lub kserokopia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie lub kserokopia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną