Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-144 Lublin, Bazylianówka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 710 65 00 , fax. 81 710 65 01
- Data zamieszczenia: 2017-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
Bazylianówka 46
20-144 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 710 65 00, fax. 81 710 65 01
REGON: 6041827600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.rdos.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” POIS.02.04.00-00-0193/16-01. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” POIS.02.04.00-00-0193/16-01. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: 2.1. Dziurkacz do papieru - 1 sztuka 2.2. Zszywacz do papieru - 1 sztuka 2.3. Segregator na dokumenty formatu A4 - 40 sztuk 2.4. Gilotyna biurowa - 1 sztuka 2.5. Kalkulator - 4 sztuki 2.6. Papier do drukarki (format A4) - 20 ryz 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem Nr 1 do Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Oświadczenie/a o skierowaniu do wykonywania zamówienia osoby posiadającej orzeczenie o stwierdzonej niepełnosprawności, w którym ustalony jest stopień niepełnosprawności (jeżeli Wykonawca zamierza skierować do realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek popsuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i delegatur LUW
Dodano: 2024-04-23 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2024-02-09 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczo-biurowych na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej.
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni
Dodano: 2023-05-19 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-04-04 - „DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU.”
Dodano: 2023-02-16 - Materiały i urządzenia biurowe
Dodano: 2022-12-09 - Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach realizowanych przez Województwo Lubelskie projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2022-10-20 - Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach realizowanych przez Województwo Lubelskie projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2022-08-22