Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 54
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5640456, 5640359 , fax. 082 5640456
- Data zamieszczenia: 2013-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
ul. Pocztowa 54 54
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5640456, 5640359, fax. 082 5640456
REGON: 11060701000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.chelm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu System monitoringu losów absolwentów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa niżej wymienionych materiałów w terminie siedmiu dni od daty podpisania umowy: 1. Tonery do drukarki kolorowej - 1 komplet; 2. Papier samoprzylepny - jedno opakowanie zawiera 20 sztuk - 5 opakowań; 3. Teczka kartonowa - 100 sztuk; 4. Płyty DVD+R - 100 sztuk; 5. Papier fotograficzny A4 - 100 sztuk; 6. Zszywacz - 2 sztuki; 7. Zszywki - jedno opakowanie zawiera 1000 sztuk - 5 opakowań; 8. Dziurkacz - 1 sztuka; 9. Obwoluty szkolne A4 - jedno opakowanie zawiera 100 sztuk - 10 opakowań; 10. Długopis żelowy kolor czarny - 10 sztuk; 11. Długopis żelowy kolor niebieski - 20 sztuk; 12. Skoroszyt plastikowy - jedno opakowanie zawiera 10 sztuk - 10 opakowań; 13. Etui na płyty CD/DVD - 100 sztuk; 14. Klipsy do papieru - jedno opakowanie zawiera 12 sztuk - 5 opakowań; 15. Przekładki 1/3 A4 - jedno opakowanie zawiera 100 sztuk - 2 opakowania; 16. Bloczek samoprzylepny - jedno opakowanie zawiera 6 sztuk - 10 opakowań; 17. Wizytownik obrotowy - 1 sztuka; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.chelm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-07-25 - Zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2016 roku. Znak sprawy DZ-2501/213/16
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Dodano: 2016-07-13 - zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-06-07 - Zakup materiałów i urządzeń biurowych
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-22