Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 825 27 15 , fax. 33 825 27 16
- Data zamieszczenia: 2016-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
ul. Krasińskiego 34
43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 825 27 15, fax. 33 825 27 16
REGON: 1775600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziałów ZUS w Bielsku – Białej, Chorzowie, Częstochowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziałów ZUS w Bielsku – Białej, Chorzowie, Częstochowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: część nr 1 – Oddział ZUS w Bielsku – Białej, część nr 2 – Oddział ZUS w Chorzowie, część nr 3 – Oddział ZUS w Częstochowie, część nr 4 – Oddział ZUS w Rybniku, część nr 5 – Oddział ZUS w Sosnowcu, część nr 6 – Oddział ZUS w Zabrzu. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub wybraną część zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących załączniki nr 5A, 5B, 5C, 5D, 5E, 5F do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. a)część nr 1 Bielsko – Biała:900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) b)część nr 2 Chorzów:1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) c)część nr 3 Częstochowa:1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) d)część nr 4 Rybnik: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100) e)część nr 5 Sosnowiec: 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100) f)część nr 6 Zabrze: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100) 2.Wykonawcy, składając ofertę na więcej niż jedną część, zobowiązani są do wniesienia wadium oddzielnie na każdą z części.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji” wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003.
Dodano: 2024-06-17 - Dostawy artykułów biurowych, tonerów oraz etykiet samoprzylepnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
Dodano: 2024-04-23 - Dostawy artykułów biurowych, tonerów oraz etykiet samoprzylepnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
Dodano: 2024-01-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2024-01-02 - „Dostawa artykułów biurowych ”
Dodano: 2023-11-20 - Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2023-01-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Żory w 2023 roku
Dodano: 2022-12-19 - Dostawa artykułów biurowych (2)
Dodano: 2022-12-08 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2022-11-09 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2022-09-01