Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby biur Urzędu m.st. Warszawy w 2017 r.

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 4431400 , fax. +48 22 4431402
  • Data zamieszczenia: 2017-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 4431400, fax. +48 22 4431402
    REGON: 015259640
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych na potrzeby biur Urzędu m.st. Warszawy w 2017 r.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy. Szczegółowy opis oraz szacunkowe ilości asortymentu określa wykaz ilościowo-asortymentowy zawarty w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik 6 do ogłoszenia oraz w załączniku nr 8 do ogłoszenia – Opis przedmiotu zamówienia. Wybrane artykuły biurowe w celu poprawnej identyfikacji powinny zawierać trwale umiejscowione (przez producenta) co najmniej następujące oznaczenia: - znak, symbol producenta (wypukły, wklęsły lub naniesiony) lub - znak marki (wypukły, wklęsły lub naniesiony) lub - znak, symbol producenta oraz nr katalogowy producenta (wypukłe, wklęsłe lub naniesione) lub - znak marki oraz nr katalogowy producenta (wypukłe, wklęsłe lub naniesione), dotyczy to niżej wymienionych pozycji Formularza Cenowego: 1-2, 11-13, 20, 23-27, 30-31, 41-61, 74-76, 112-114, 117-123, 129-132, 138-139, 141-142, 144-146, 151, 189, 208-212, 239-240, 247-254. W pozycjach: 24, 30, 43-60, 119-123, 141-142, 247-254. Formularza cenowego Zamawiający dopuszcza artykuły posiadające oznaczenia identyfikujące na opakowaniach. W pozycji 61 Formularza cenowego (gumka biurowa, do usuwania grafitów różnych twardości z papieru oraz folii kreślarskiej, nie niszczy ścieranej powierzchni, posiada kartonową osłonkę ochronną, o wymiarach min 40 x 15 x 10 mm) Zamawiający dopuszcza artykuł posiadający oznaczenie identyfikujące na kartonowej osłonce ochronnej znajdującej się na gumce. W pozycjach 74-76 Formularza cenowego (karteczki samoprzylepne) Zamawiający dopuszcza artykuły posiadające oznaczenie identyfikujące trwale naniesione na każdej karteczce bloczku lub na ostatniej karteczce bloczku. W pozycjach 23, 112-114 Formularza cenowego (długopis na sprężynce, korektory) Zamawiający dopuszcza oznaczenia identyfikujące w postaci etykiety przyklejonej przez producenta na produkcie. Pozycja 173 Formularza cenowego (segregator do akt prawnych, format A-4, wykonany z utwardzonego kartonu, kolor niebieski, trzy sztuki wewnętrznych listew, każda dziurkowana po dwa oczka) z uwagi na swoją specyfikę oraz parametry artykułu, wymaga ze strony Wykonawcy zapoznania się ze wzorem w siedzibie Zamawiającego przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie. Z powyższym artykułem można zapoznać się po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się pod nr telefonu 510-205-050. Pozycje 91, 95, 97, 99, 101, 103 Formularza cenowego (koperty) zgodnie z dyspozycją Zamawiającego będą oznaczone logo Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. W załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia znajdują się projekty kopert wraz z logo i grafiką Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. W przypadku kopert o formacie C4 oraz C5 nadruk musi znajdować się z przodu koperty, na dole – zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego. Logo wraz z grafiką powinny znajdować się w odstępie 15 mm od dolnej krawędzi koperty (zgodnie z załącznikiem – wzór adresowanie przesyłek poleconych). W przypadku kopert o formacie DL nadruk musi zostać naniesiony – zgodnie z projektem - z tyłu koperty, na dole. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wyżej opisanych nadruków na kopertach w kolorze czarnym. 2. Miejsce i termin dostawy Dostawy realizowane będą w oparciu o zamówienie częściowe, przesyłanych faksem lub pocztą elektroniczną, przez osobę upoważnioną do realizacji umowy ze strony Zamawiającego. Transport wraz z wyładunkiem przedmiotu zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę i na jego koszt. Miejscem dostawy będą siedziby wskazane przez Zamawiającego zlokalizowane na terenie m.st. Warszawy. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi do 4 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego, przy czym za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający w toku realizacji umowy zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych asortymentów na inne wymienione w załączniku do umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych w nim określonych. Zamawiający w okresie trwania umowy, zobowiązuje się złożyć u Wykonawcy zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% wartości umowy brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach