Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby biur Urzędu m.st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 4431400 , fax. +48 22 4431402
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 4431400, fax. +48 22 4431402
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych na potrzeby biur Urzędu m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy. Szczegółowy opis oraz szacunkowe ilości asortymentu określa wykaz ilościowo-asortymentowy (Formularz cenowy) - załącznik nr 6 do ogłoszenia dostępny na stronie http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/ 1. Wybrane artykuły biurowe w celu poprawnej identyfikacji powinny zawierać trwale umiejscowione (przez producenta) co najmniej następujące oznaczenia: - znak, symbol producenta (wypukły, wklęsły lub naniesiony) lub - znak marki (wypukły, wklęsły lub naniesiony) lub - znak, symbol producenta oraz nr katalogowy producenta (wypukłe, wklęsłe lub naniesione) lub - znak marki oraz nr katalogowy producenta (wypukłe, wklęsłe lub naniesione), dotyczy to niżej wymienionych pozycji Formularza Cenowego: 1-2, 10-12, 19, 22-26, 29-30, 40-60, 74-76, 113-115, 118-124, 130-133, 139-140, 142-143, 145-147, 152, 192, 211-215, 242-243, 250-257. 2. W pozycjach: 22, 31, 42-60, 118-124, 142-143, 250-257. Formularza cenowego Zamawiający dopuszcza artykuły posiadające oznaczenia identyfikujące na opakowaniach. 3. W pozycji 60 Formularza cenowego (gumka biurowa, do usuwania grafitów różnych twardości z papieru oraz folii kreślarskiej, nie niszczy ścieranej powierzchni, posiada kartonową osłonkę ochronną, o wymiarach min 40 x 15 x 10 mm) Zamawiający dopuszcza artykuł posiadający oznaczenie identyfikujące na kartonowej osłonce ochronnej znajdującej się na gumce. 4. W pozycjach 74-76 Formularza cenowego (karteczki samoprzylepne) Zamawiający dopuszcza artykuły posiadające oznaczenie identyfikujące trwale naniesione na każdej karteczce bloczku lub na ostatniej karteczce bloczku. 5. W pozycjach 22, 113-115 Formularza cenowego (długopis na sprężynce, korektory) Zamawiający dopuszcza oznaczenia identyfikujące w postaci etykiety przyklejonej przez producenta na produkcie. 6. Pozycja 176 Formularza cenowego (segregator do akt prawnych, format A-4, wykonany z utwardzonego kartonu, kolor niebieski, trzy sztuki wewnętrznych listew, każda dziurkowana po dwa oczka) z uwagi na swoją specyfikę oraz parametry artykułu, wymaga ze strony Wykonawcy zapoznania się ze wzorem w siedzibie Zamawiającego przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie. Z powyższym artykułem można zapoznać się po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się pod nr telefonu 22 44 33 043. 7. Pozycje 91, 95, 97, 99, 101, 103 Formularza cenowego (koperty) zgodnie z dyspozycją Zamawiającego będą oznaczone logo Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. W załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia znajdują się projekty kopert wraz z logo i grafiką Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. W przypadku kopert o formacie C4 oraz C5 nadruk musi znajdować się z przodu koperty, na dole – zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego. W przypadku kopert o formacie C4 - w pionie (do maszynowego kopertowania z okienkiem w prawym górnym rogu o wymiarach 45x90, klejone do zewnątrz) nadruk musi zostać naniesiony – zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego. W przypadku kopert o formacie DL nadruk musi zostać naniesiony – zgodnie z projektem - z przodu koperty, na dole. Wszystkie nadruki na kopertach muszą być wykonane w kolorze czarnym. Wymienione powyżej koperty (Pozycje 91, 95, 97, 99, 101, 103) powinny zawierać w lewym dolnym rogu nadruk Miejskiego Centrum Kontaktu 19115 według wzoru określonego w załączniku nr 1, 2. Logo Miejskiego Centrum Kontaktu 19115 powinno mieć 23 mm szerokości i 12 mm wysokości. Nadruk nadawcy i informacja o opłacie pocztowej powinny mieć 30 mm szerokości i 15 mm wysokości. Zgodnie z wymogami określonymi przez operatora pocztowego od krawędzi bocznych oraz górnej należy zastosować 5 mm margines (wolna strefa). Od dolnej krawędzi należy zastosować 15 mm margines (tzw. strefa kodowa – obszar zarezerwowany dla operatora pocztowego). 8. Pozycja 93 Formularza cenowego (koperty C5/6 do maszynowego kopertowania z okienkiem w prawym dolnym rogu o wymiarach 45x90), zgodnie z dyspozycją Zamawiającego będzie oznaczona logo Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Wszystkie nadruki na kopertach muszą być wykonane w kolorze czarnym, zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia ww. kopert zgodnie z dyspozycją Zamawiającego według opisu zamówienia częściowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany projektów nadruków kopert, o których mowa powyżej. W takim przypadku nadruk zostanie naniesiony przez Wykonawcę zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. 10. Zamawiający w okresie trwania umowy, zobowiązuje się złożyć u Wykonawcy zamówienia, o których mowa w § 4 ust. 5 wzoru umowy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 80% wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do wniosku; 2. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z wnioskiem potwierdzały, że wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy; 3.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: - dokument (np. oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów) potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: -zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; -zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). 4.Zwycięzca licytacji elektronicznej zobowiązany będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, przedstawić wypełniony Formularz Cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do ogłoszenia), uwzględniający wynik licytacji. Poszczególne ceny jednostkowe muszą uwzględniać ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić w trakcie realizacji zamówienia, zmian kursów walut, ceł itp. Ceny jednostkowe mają zostać określone tak, aby łączna cena zamówienia była, co najwyżej równa cenie realizacji, która wygrała licytację elektroniczną. 5. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta. By zastrzeżenie, o którym mowa wyżej było skuteczne, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody na to, że: • zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, • zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, • podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie jak również informacje dostępne do wiadomości publicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach