Warmińsko-Mazurski Fundusz "Poręczenia Kredytowe" Sp. z o.o. w Działdowie ogłasza przetarg
- Adres: 13-200 Działdowo, ul. Wolności 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 23 697 50 52 , fax. 23 697 50 54
- Data zamieszczenia: 2015-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Fundusz "Poręczenia Kredytowe" Sp. z o.o. w Działdowie
ul. Wolności 4 4
13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 23 697 50 52, fax. 23 697 50 54
REGON: 51958672200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poreczenia-kredytowe.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w roku 2015 fabrycznie nowych materiałów biurowych pochodzących z bieżącej produkcji na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz specyfikacji cenowej, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawy materiałów biurowych będą realizowane zgodnie z poniższym wykazem, na wskazane w zamówieniu adresy:-Warmińsko-Mazurski Fundusz Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie, ul. Wolności 4, 13-200 Działdowo - jeden raz na dwa miesiące;-Warmińsko-Mazurski Fundusz Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie Punkt Poręczeniowy w Elblągu, ul. Teatralna 9, 82-300 Elbląg - dwa razy w trakcie trwania umowy;-Warmińsko-Mazurski Fundusz Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie Punkt Poręczeniowy w Ełku, ul. Sikorskiego 5a, 19-300 Ełk - dwa razy w trakcie trwania umowy;-Warmińsko-Mazurski Fundusz Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie Punkt Poręczeniowy w Giżycku, ul. Wyzwolenia 2, 11-500 Giżycko - dwa razy w trakcie trwania umowy;-Warmińsko-Mazurski Fundusz Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie Punkt Poręczeniowy w Olsztynie, Al. Piłsudskiego 32, 10-578 Olsztyn - dwa razy w trakcie trwania umowy;- na koszt i ryzyko Wykonawcy, wraz z wniesieniem do wskazanych wyżej pomieszczeń Zamawiającego, po uprzednim pisemnym podaniu wielkości zamówienia przez Zamawiającego. Termin realizacji jednostkowego zamówienia nie może być dłuższy niż 3 dni robocze, licząc od dnia następnego po otrzymaniu przez Wykonawcę zamówienia faksem lub drogą elektroniczną (pocztą e-mail). Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00. Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca. Ilości podane w wykazie artykułów biurowych stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych materiałów biurowych oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego Wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych materiałów biurowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zamówienie. Wymienione w formularzu specyfikacji cenowej ceny brutto materiałów nie mogą ulec podwyższeniu przez cały okres trwania umowy. Zamawiający gwarantuje, iż umowa zostanie wykonana co najmniej w 70% wartości brutto zawartej umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości brutto umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 350,00 złotych (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 44 1020 3583 0000 3302 0049 7362 z adnotacją: Wadium - nr sprawy WMFPK/1/PN/2015 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, stosowny oryginał dokumentu należy zdeponować w: Warmińsko-Mazurskim Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie, ul. Wolności 4, 13-200 Działdowo, sekretariat - najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert. 6.Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą - zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisach art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 7.Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wniesionego wadium, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 1, ust. 2 i ust. 4 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji jednostkowego zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poreczenia-kredytowe.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy w 2016 roku artykułów biurowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa artykułów papierniczo - biurowych ( CPV 30190000-7 sprzęt i artykuły biurowe) na potrzeby funkcjonowania Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie
Dodano: 2016-05-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Miejskiej Kętrzyn, spółek komunalnych, instytucji kultury i jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kętrzyn
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA PAPIERU, MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO NA RZECZ 24 WOG W GIŻYCKU.
Dodano: 2016-03-03 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie.
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa materiałów biurowych do siedziby Rejonu w Ełku przy ulicy Kolonia 1.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sukcesywna artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2015-10-27