Zakład Lokali i Budynków Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 10-313 Olsztyn, ul. Cicha 5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089-533-36-26 , fax. 089-533-39-37
- Data zamieszczenia: 2013-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych
ul. Cicha 5 5
10-313 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089-533-36-26, fax. 089-533-39-37
REGON: 51958395900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlibk.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych do użytku służbowego pracowników Zakładu Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych do użytku służbowego pracowników Zakładu Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie. 2) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne, nie wchodzące wcześniej ( pierwotnie ) w całości ani w części w skład innych materiałów, zgodne z wymaganymi atestami jakościowymi, normami w zakresie oznakowań wyrobów, a ich stosowanie nie zagraża życiu i zdrowiu człowieka oraz jest bezpieczne dla środowiska. 3) Zamawiający wymaga, aby dostarczony papier do drukarek laserowych i atramentowych oraz kserokopiarek spełnia wymagania dla papierów trwałych oraz wydajność została potwierdzona w wyniku przeprowadzenia testów zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych towarów jednak wartość ilości towarów, o którą Zamawiający zmniejszy zamówienie nie może przekroczyć 30% wartości umowy ( brutto ). 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. 7) Zmiany, o których mowa w pkt 5-6 nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy ( brutto ) 8) Dostarczone materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych muszą znajdować się w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykietę identyfikacyjną dany produkt. 9) Wymaga się, aby oferowane materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 10) Zakres dostawy stanowi wykaz materiałów będący załącznikiem nr 6 do SIWZ, stanowiący również załącznik nr 1 do umowy. 11) Ilości wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu), a Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu umowy zachować takie same ceny jednostkowe jak w przedłożonym formularzu ofertowym. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 6 do SIWZ będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy). 12) Materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 13) Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych wynikać będzie z jednostronnej dyspozycji osoby uprawnionej ze strony Zamawiającego do realizacji przedmiotu umowy. Dostawy będę realizowane w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie pisemnie, faksem lub e-mailem. 14) Wykonawca dostarczy zamówione materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania - do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych, 10-313 Olsztyn, ul. Cicha 5, w godzinach 8:00 - 15:30, dni robocze (poniedziałek - piątek). 15) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji asortymentu stanowiącego przedmiot umowy posiadającego wady i wymiany ich na wolne od wad w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. 16) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu Zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów biurowych. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia urządzeń, wynikłego z używania dostarczonych materiałów biurowych zobowiązuje się do zwrotu kosztów naprawy i serwisu urządzenia, a w razie trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego eksploatację, zobowiązuje się do pokrycia kosztów zakupu nowego sprzętu. 17) Oferta Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia łącznie z kosztami przygotowania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlibk.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy w 2016 roku artykułów biurowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa artykułów papierniczo - biurowych ( CPV 30190000-7 sprzęt i artykuły biurowe) na potrzeby funkcjonowania Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie
Dodano: 2016-05-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Miejskiej Kętrzyn, spółek komunalnych, instytucji kultury i jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kętrzyn
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA PAPIERU, MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO NA RZECZ 24 WOG W GIŻYCKU.
Dodano: 2016-03-03 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie.
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa materiałów biurowych do siedziby Rejonu w Ełku przy ulicy Kolonia 1.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sukcesywna artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2015-10-27