Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego oraz papieru do ploterów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2010-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego oraz papieru do ploterów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego oraz papieru do ploterów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Zamówienie składa się z trzech części: Część 1 - zamówienia obejmuje dostawę druków akcydensowych typu: rozliczenie zaliczki, kart urlopowych, polecenia księgowania, raportów kasowych, itp.; galanterii biurowej typu: długopisy, koperty, etykiety samoprzylepne, koszulki na dokumenty, spinacze, zszywki, segregatory, skoroszyty plastikowe, itp. Część 2 - zamówienia obejmuje dostawę: papieru kserograficznego A4 i A3. Część 3 - zamówienia obejmuje dostawę papieru do plotera. Szczegółowe zestawienia druków akcydensowych, galanterii biurowej, rodzajów papieru kserograficznego, stanowiących przedmiot dostawy, zawarte są w załącznikach do SIWZ, odpowiednio dla każdej części zamówienia. Część 1- załącznik nr 5, część 2 - załącznik nr 6, część 3 - załącznik nr 7 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorach umów, odpowiednio dla każdej części zamówienia i stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji. Część 1 - załącznik nr 8, część 2 - załącznik nr 9, część 3 - załącznik nr 10. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone materiały biurowe i papier wynosi: 12 miesięcy licząc od daty odbioru dostawy. Wielkość zamówienia: część 1 - 227528,43 zł netto, część 2 - 90164,51 zł netto, część 3 - 43383,56 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach