Sąd Rejonowy w Myszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, ul. Kwiatkowskiego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (034) 315-98-15 , fax. (034)315-98-95
- Data zamieszczenia: 2011-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Myszkowie
ul. Kwiatkowskiego 2 2
42-300 Myszków, woj. śląskie
tel. (034) 315-98-15, fax. (034)315-98-95
REGON: 00064182200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Sądu Rejonowego w Myszkowie, nr zamówienia 2/SRM/2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Sądu Rejonowego w Myszkowie ul. Kwiatkowskiego 2, nr zamówienia 2/SRM/2011 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 r., w przypadku materiałów biurowych zrealizowana jednorazowo, natomiast w przypadku papieru kserograficznego realizowana dwa razy w roku, bądź częściej w przypadku uzupełnienia braków papieru kserograficznego, opisana w załączniku nr 1 do oferty. Materiały biurowe obejmują papier kancelaryjny formatu A3 (kratka i linia), atramenty do piór, naboje do piór, długopisy, wkłady do długopisów, cienkopisy, mazaki, markery, pisaki, zakreślacze, korektory, kleje, taśmy klejące, ołówki, temperówki, gumki do ścierania grafitów, linijki, nożyczki, zszywacze, dziurkacze, rozszywacze, mechanizmy skoroszytowe, datowniki, kalkulatory, dyskietki, płyty CD i DVD, kalkulatory z drukarkąklipy biurowe, tusze do stempli, poduszki do stempli, kalki maszynowe, zeszyty formatu A4 i A5, bloki biurowe, skorowidz alfabetyczny, karteczki samoprzylepne, zakładki indeksujące, kostka kolorowa i biała, naklejki cenowe, gumki recepturki, zszywki biurowe, spinacze biurowe, rolki i taśmy do kalkulatora z drukarką, taśmy do zwykłej maszyny do pisania, pojemniki z PCV na czasopisma, pojemniki kartonowe do archiwizacji, koperty formatu (A4, B5, C6, E4), segregatory formatu A4 powlekane poliolefiną oraz marmurkowe z tektury, skoroszyty z PCV zawieszkowe i zwykłe, teczki białe wiązane, skoroszyty papierowe zwykłe, teczki białe z gumką, etykiety do drukarki kodów kreskowych, teczki formatu A4 z rzepem, fascykuły archiwizacyjne formatu A4, koszulki groszkowe do segregatora formatu A4, koszulki foliowe sztywne zawieszkowe formatu A4, papier ksero formatu A4, biały o gramaturze 80g/m2 (ryza 500 arkuszy), papier ksero formatu A5, biały o gramaturze 200 g/ m2 (ryza 250 arkuszy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość i zakres stanowi załącznik nr 1 do oferty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 950,00 złotych, które należy wnieść na rachunek: BGK O/ KATOWICE 66 1130 1091 0003 9087 8720 0001. Jeśli wadium nie znajdzie się na wskazanym rachunku do chwili otwarcia ofert - Zamawiający uzna, iż oferta nie została zabezpieczona wadium (nie dotyczy wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna). 2. Wniesienie wadium w innej formie niż pieniężna winno być stwierdzone dokumentem załączonym do oferty w oryginale. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Termin wniesienia wadium upływa dnia 14.03.2011 r. Oznacza to, że na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium w miejscu składania ofert. 5. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego: b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych - bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych - bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275). 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o którym mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myszkow.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostarczanie artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-21 - Zakup wyprawki dla uczniów pierwszych klas rybnickich szkół podstawowych.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa artykułów plastycznych i biurowych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa urządzeń biurowych: Zad. 1 - Urządzenia wielofunkcyjne, Kserokopiarka Zad. 2 - Niszczarki
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG. znak sprawy 38/WOG/2016
Dodano: 2016-05-05 - Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz ploterów dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu - 2 zadania
Dodano: 2016-04-13 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG
Dodano: 2016-03-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru
Dodano: 2016-03-08