Urząd Skarbowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Wolności 121
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6473500, 6473571 , fax. 075 64735371
- Data zamieszczenia: 2011-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Jeleniej Górze
ul. Wolności 121 121
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 6473500, 6473571, fax. 075 64735371
REGON: 23000088400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i papierniczych do Urzędu Skarbowego w Jeleniej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
papier ksero A4 - 3000 ryz; papier ksero A3 - 50 ryz; papier komputerowy (2000 składanka)- 25 op. ; koperta C6 biała- 30 op.; koperta C6 biała z okienkiem prawym - 10 op.; koperta C5 SK biała - 20 op.; koperta C4 SK brązowa -20 op. ; koperta C4 brązowa z rozszerzonymi bokami i dnem samoklejącym - 1.000 szt.; koperta DL SK biała z okienikiem prawym - 80 op. ; segregator A4 oklejony na zewnątrzi wewnątrz folia PCV - 10 szt. ; segregator kolorowy A4/80mm - 800 szt.; kalka ołówkowa A4 - 5 op.; temperówka dwuostrzowa metalowa- 50 szt.; koszulka na dokumenty A4 PP - 100 op.; korektor w taśmie 4.2 mm z wymienna kasetą - 50 szt.; korektor typu Kores Aqua - wodny z pędzelkiem - 50 szt.; zszywki nr 56 26/6 o wymiarach 12.7 mm x 6 mm (pud.5000 szt.) - 100 szt.; dziurkacz do min. 40 kartek - 10 szt. ; zszywacz kieszonkowy typu Plus ST -010 na zszywki nr 10 - 50 szt. zszywki mocne rozmiar 10 ( pud.1000 szt.) - 150 szt. ; rozszywacz do zszywek z blokadą zamykającą - 50 szt. ; długopis typu Pentel BK 101 - 200 szt. ; wkład do dlugopisu typu Pentel BK 101 ( w kolorach niebieski, czerwony , zielony ) - 300 szt. ; długopis żelowy typu UNI UM -100 Signo - 200 szt.; wkład do długopisu żelowego typu UNI-UM -100 Signo - 300 szt. ; długopis olejowo-żelowy - 50 szt.; wkład do długopisu olejowo-żelowego - 100 szt.; wkład do długopisu typu Zenith 7, metalowy - 30 szt.; ołówek drewniany grafit o twardości 2B - 100 szt. ; gumka chlebowa w owijce papierowej o wym. 55mmx 12 mm - 100 szt.; długops z wymiennym wkładem - 100 szt.; marker czarny, permanentny - 150 szt.; CD marker permanentny - 10 szt.; zakreślacz ze skuwką twist-off - 50 op. , naklejki samoprzylepne na segregator szer. 55 mm ( a 10 szt.) - 100 op.; rolka do kalkulatora 57mm/30m bezpyłowa - 50 szt.; przekładki plastikowe A4 z PP multiperforowane z kartą informacyjną opisową - 20 op.; skoroszyt A4 PP miękki kolorowy - 200 szt.; okładka okolicznościowa A4 w kolorowej okleinie - 30 szt. ; teczka tekturowa A4 na gumkę kolorowa foliowana - 300 szt.; teczka B4 (35x26) na gumkę laminowana - 50 szt.; zeszyt A-5 96k. - 20 szt.; zeszyt A-5 32k. -20 szt.; pojemnik kartonowy lakierowany A4 - 1000 szt. ; skoroszyt tekturowy biały z fałdą - 20.000 szt.; blok biurowy A-5 100 k. kratka - 50 szt.; blok biurowy A- 4 100k.kratka - 50 szt.; bloczki ekologiczne samoprzylepne, zółte o wym. 76x76 mm - 15 op.; tusz do stempli metalowych typu Noris - 10 szt.; tusz do stempli kauczukowych i polimerowych typu Noris - 30 szt.; plastelina 6 kolorów - 10 szt.; klej w sztyfcie PVP 17 g - 50 szt. nożyczki metalowe o dł. 17 cm. - 15 szt. ; sznurek dratwa 10 dkg - 10 szt.; taśma pakowa brązowa 48mm/50m - 10 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976222
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.jgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną