Gmina Pińczów ogłasza przetarg
- Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3 Maja 10
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3573871 do 75 , fax. 41 3572645
- Data zamieszczenia: 2013-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
ul. 3 Maja 10 10
28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3573871 do 75, fax. 41 3572645
REGON: 29100984000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W 2014 ROKU. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów biurowych( zadanie 1) i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych ( zadanie 2) dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie w 2014roku zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostawy artykułów biurowych i eksploatacyjnych
Dodano: 2016-07-05 - Uruchomienie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Świętokrzyskie Centrum Onkologii w Kielcach. Nr sprawy AZP 241-79/16
Dodano: 2016-06-14 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów dla Izby Skarbowej w Kielcach.
Dodano: 2015-08-13 - Kompleksowa obsługa serwisowa posiadanych przez Zamawiającego urządzeń, wraz z dzierżawą urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek) w Starostwie Powiatowym w Kielcach
Dodano: 2015-07-24 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów dla Izby Skarbowej w Kielcach
Dodano: 2015-07-21 - zakup i dostawy artykułów biurowych i elksploatacyjnych
Dodano: 2015-06-25 - Dostawy mateiałów biurowych oraz tonerów i tuszy w okresie 2 lat
Dodano: 2015-06-08 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
Dodano: 2015-04-22 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kserograficznych na rok 2015 do Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Kielcach oraz podległych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-01-29