Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Radomsku

Urząd Skarbowy w Radomsku ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Mickiewicza 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6854923 , fax. 044 6854974
  • Data zamieszczenia: 2010-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Radomsku
    ul. Mickiewicza 4 4
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6854923, fax. 044 6854974
    REGON: 59002331400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usradomsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Radomsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest sukcesywna dostawa dla Urzędu Skarbowego w Radomsku: - fabrycznie nowych materiałów biurowych, których parametry techniczne i orientacyjne ilości określone zostały w Formularzu ofertowym będącym Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. - oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów lub równoważnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący materiałów eksploatacyjnych określony został w załączniku Nr 2 do SIWZ 3)Ilości materiałów biurowych wskazanych w SIWZ są wielkościami orientacyjnymi. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach materiałów biurowych podanych w tabelach Formularza ofertowego. 4)Zamawiający zastrzega sobie prawo, że planowana wielkość zamówienia ujęta w SIWZ może nie być zrealizowana w pełnym zakresie. Podane w poszczególnych pozycjach tabel ilości materiałów stanowią wielkość szacunkową i mogą być zmniejszane bądź zwiększane pomiędzy poszczególnymi pozycjami, lecz całkowita wartość przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ceny oferty. 5)Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie na podstawie zleceń składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. Otrzymanie zlecenia należy potwierdzić telefonicznie faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej. Każdorazowe zamówienie materiałów biurowych powinno być zrealizowane w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia, w przypadku materiałów eksploatacyjnych w terminie 2 dni. Dostawy będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Wykonawca będzie realizować dostawy materiałów własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego, na wskazane miejsce na własny koszt. 6)Termin realizacji zamówienia 12 miesięcy od podpisania umowy. 7)Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczone materiały biurowe i eksploatacyjne na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usradomsko.pl; www.izbaskarbowa.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach