Gmina Miasta Rypina ogłasza przetarg
- Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
- Data zamieszczenia: 2010-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypina
ul. Warszawska 40 40
87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
REGON: 91086671000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w ramach projektu Z Nauką Ścisłą za Pan Brat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych i eksploatacyjnych zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: segregatory, teczki, papier, tusze, tonery, teczki, niszczarkę, koperty itp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228510000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Skoroszyty na akta pacjenta, sól warzoną w tabletkach.
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa teczek typu Bantex. Nr sprawy 763/P/2014
Dodano: 2014-12-08 - Dostawa teczek typu Bantex. Nr sprawy 753/P/2014
Dodano: 2014-11-20 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2014-08-13 - Dostawa teczek typu Bantex. Nr sprawy 603/P/2013
Dodano: 2013-11-15 - Dostawa teczek typu Bantex
Dodano: 2012-11-16 - Dostawa teczek typu Bantex oraz artykułów papierniczych i biurowych- Nr sprawy 276/P/2011
Dodano: 2011-11-04 - Dostawa teczek typu Bantex
Dodano: 2010-12-10