Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Okręgowego we Włocławku

Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wojska Polskiego 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4222500 , fax. 054 4116208
  • Data zamieszczenia: 2011-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny
    ul. Wojska Polskiego 22 22
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4222500, fax. 054 4116208
    REGON: 91125693500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Okręgowego we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Sądu Okręgowego we Włocławku. 2. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą oferować dostawy o równoważnych parametrach. W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych, czyli oferty na materiały producentów nie będących producentami sprzętu w jakich materiały te będą eksploatowane, wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w opisie przedmiotu zamówienia ( wg załącznika nr 6 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań oraz zgodność z normą ISO/IEC 19752 albo ISO/IEC 19798. 3. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość materiałów biurowych i eksploatacyjnych określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że ilości zamawianych materiałów biurowych i eksploatacyjnych, wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ stanowią jedynie orientacyjne, przybliżone wielkości i zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia, a tym samym wartości dostaw oraz wymiany poszczególnych pozycji wskazanych w załączniku według aktualnie występujących potrzeb. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. 5. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Materiały biurowe i eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego , na podstawie zamówień cząstkowych. b) Wykonawca dostarczy zamówione materiały własnym transportem, w ciągu 3 dni do siedziby zamawiającego, w godzinach 08:00 - 15:00, od poniedziałku do piątku. c) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad. Ewentualny wadliwy towar Wykonawca zobowiązuje się wymienić, na wniosek Zamawiającego w terminie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. d) Wykonawca na dostarczone materiały udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego. e) Wiedza na temat specyfikacji technicznej materiałów biurowych i eksploatacyjnych spoczywa całkowicie po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie ma obowiązku udzielania informacji na ten temat w czasie wykonywania dostaw. f) Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować materiały biurowe i eksploatacyjne lepszej jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach