Starostwo Powiatowe w Łukowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 17
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 25 798 22 03 , fax. 25 798 74 91
- Data zamieszczenia: 2013-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Łukowie
ul. Piłsudskiego 17 17
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 25 798 22 03, fax. 25 798 74 91
REGON: 71158656700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁUKOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Starostwa Powiatowego w Łukowie. Zamówienie obejmuje 2 części: - Część 1 - dostawa materiałów biurowych - Część 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, szczegółowy wykaz materiałów oraz ich ilość zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - Wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów biurowych oraz załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ - Wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów eksploatacyjnych. 3. Wykonawca zapewni załadunek, transport oraz rozładunek i dostarczenie materiałów do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, w terminie do 4 dni kalendarzowych licząc od dnia odebrania od Zamawiającego pisemnego zapotrzebowania. Dostawy będą następować w godzinach od 8:00 do 14:00. 5. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin -nowe- użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 6. Przez zamiennik Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o takich samych bądź lepszych parametrach w stosunku do oryginału, dopuszczony do stosowania przez producenta urządzenia. W przypadku oferowania przez Wykonawcę zamienników do oferty należy dołączyć odpowiednie dowody wykazujące równoważność oferowanych przez Wykonawcę produktów (zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy). 7. Na oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej rękojmi, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 8. W przypadku realizacji w całości jednego z asortymentów i nagłych potrzeb zamawiającego dopuszcza się zmianę ilości przedmiotu zamówienia na rzecz innych materiałów zaoferowanych w ofercie pod warunkiem nie przekroczenia wartości umownej zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla części 1 - 500 zł (słownie: pięćset złotych); - dla części 2 - 1 000 zł (słownie jeden tysiąc złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007r. poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 14 1500 2208 1222 0000 2081 0000. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w kancelarii pok. 209 lub dołączyć do oferty. 7. Wniesienie wadium po terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-07-25 - Zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2016 roku. Znak sprawy DZ-2501/213/16
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Dodano: 2016-07-13 - zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-06-07 - Zakup materiałów i urządzeń biurowych
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-22