Sąd Rejonowy we Włocławku ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kilińskiego 20
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 4222600 , fax. 054 4118600
- Data zamieszczenia: 2010-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy we Włocławku
ul. Kilińskiego 20 20
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 4222600, fax. 054 4118600
REGON: 00032167800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dlapotrzeb Sądu Rejonowego we Włocławku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zestawienie asortymentowo- cenowe, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą oferować usługi i dostawy o równoważnych parametrach (Podstawa prawna: art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych, czyli oferty na materiały producentów nie będących producentami sprzętu w jakich materiały te będą eksploatowane, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w opisie przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 6 do SIWZ). Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. 3.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez składane przez Zamawiającego zamówienia cząstkowe. 4.Zamawiający informuje, iż ilości zamawianych materiałów biurowych i eksploatacyjnych wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ stanowią jedynie orientacyjne, przybliżone wielkości i zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia, a tym samym wartości dostaw lub wymiany poszczególnych pozycji wskazanych w załączniku według aktualnie występujących potrzeb. 5.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego towaru bez wad. Ewentualny wadliwy towar Wykonawca zobowiązuje się wymienić na wniosek Zamawiającego w terminie 5 dni od daty pisemnego zgłoszenia reklamacji. 6.Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji asortymentowej innej niż wskazana w załączniku spowoduje odrzucenie oferty. 7.Załącznik nr 1 zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować materiały biurowe i eksploatacyjne lepszej jakości. 8.Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty 6 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy. 9.Wyspecyfikowane tusze i tonery muszą spełniać następujące wymagania: - Materiały fabrycznie nowe wg normy ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 19798 (nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, przerabianych bądź uzupełnianych). - Materiały posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania producenta. - Materiały z danej dostawy o ograniczonym terminie trwałości będą posiadać 6 miesięczny okres gwarancji. - Dostarczane przez Wykonawcę materiały nie mogą powodować utraty gwarancji producenta urządzeń. - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Materiały równoważne muszą spełniać ww. wymogi techniczne i użytkowe oraz posiadać wydajność minimalną taką, jaką gwarantuje producent oryginałów wg normy ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 19798 - Wykonawca, który zaoferuje materiały równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. - Wykonawca zobowiązuje się dokonać odbioru zużytych pojemników (po tuszach i tonerach) przekazanych przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 189331009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną