Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 797704880, , fax. 825 724 170
- Data zamieszczenia: 2020-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Al. J. Piłsudskiego 64
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 797704880, , fax. 825 724 170
REGON: 11019766400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. Wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał. 2. Formularz cenowy. Wzór formularza cenowego stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał. 3. Pełnomocnictwo, potwierdzające umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Forma dokumentu: oryginał. 4. Oświadczenie wstępne potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3a i 3 b do SIWZ. Forma dokumentu Oryginał. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i delegatur LUW
Dodano: 2024-04-23 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2024-02-09 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczo-biurowych na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej.
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni
Dodano: 2023-05-19 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-04-04 - „DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU.”
Dodano: 2023-02-16 - Materiały i urządzenia biurowe
Dodano: 2022-12-09 - Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach realizowanych przez Województwo Lubelskie projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2022-10-20 - Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach realizowanych przez Województwo Lubelskie projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2022-08-22