Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 07-200 Wyszków, al. Róż 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7420750 , fax. (029) 742 25 10
- Data zamieszczenia: 2010-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
al. Róż 2 2
07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
tel. 029 7420750, fax. (029) 742 25 10
REGON: 55066846200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i dydaktycznych w związku z realizacją projektu Równy start w przyszłość - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Powiatu Wyszkowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 39.16.21.00-06. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i dydaktycznych dla projektu Równy start w przyszłość- wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Powiatu Wyszkowskiego dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2.- Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, wymienionych w załączniku nr 2/1, 2/2, 2/3, 2/4 szczegółowa oferta cenowa- wykaz asortymentu, przy czym: a) w załączniku nr 2/1 określono materiały biurowe dla Biura Projektu Równy start w przyszłość- wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Powiatu Wyszkowskiego, b) w załączniku nr 2/2 określono materiały dydaktyczne w postaci materiałów biurowo- papierniczych dla uczestników Projektu Równy start w przyszłość- wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Powiatu Wyszkowskiego, c) w załączniku nr 2/3 określono materiały dydaktyczne w postaci pomocy sportowych dla uczestników Projektu Równy start w przyszłość- wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Powiatu Wyszkowskiego, d) w załączniku nr 2/4 określono materiały dydaktyczne w postaci materiałów gospodarstwa domowego dla uczestników Projektu Równy start w przyszłość- wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Powiatu Wyszkowskiego . 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości. 3. Okres ważności wszystkich dostarczonych artykułów powinien wynosić minimum 12 m-cy od dnia dostawy. 4. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych wkładów drukujących, tj. takich, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. 5. Wykonawca posiada prawo przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, tzn. innego niż podany w załączniku nr 2/1, 2/2 do SIWZ, pod warunkiem że posiada on takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, jak produkt oryginalny. Przez produkty równoważne rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności. 6. W razie przedstawienia produktu równoważnego należy wpisać jego określenie w tabelce formularza szczegółowej oferty cenowej obok określonego przez Zamawiającego w załączniku nr 2/1 i 2/2. 7. Wszystkie wymienione w załączniku nr 2/1, 2/2, 2/3, 2/4 artykuły powinny odpowiadać wymaganiom tam określonym i posiadać cechy pierwotnego opakowania. 8. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego. 9. Czas realizacji: w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy (dostawa jednorazowa). 10. Warunki dostawy. a) dostawa nastąpi jednorazowo na koszt i ryzyko Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2/1,2/2, 2/3,2/4 szczegółową ofertą cenową-wykaz asortymentu. b) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. 12. Inne warunki realizacji zamówienia: a) Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wystawił oddzielnie jedną fakturę: - według asortymentu przedstawionego w załączniku nr 2/1, tj. za materiały biurowe dla Biura Projektu, - według asortymentu z załącznika nr 2/2- materiały dydaktyczne w postaci materiałów biurowo- papierniczych dla uczestników Projektu, według podziału na poszczególne zadania projektowe wskazane w załączniku nr 5 - co przyspieszy i ułatwi rozliczenie poszczególnych zadań projektu Równy start w przyszłość- wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Powiatu Wyszkowskiego, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - według asortymentu z załącznika nr 2/3- materiały dydaktyczne w postaci pomocy sportowych dla uczestników Projektu, według podziału na poszczególne zadania projektowe wskazane w załączniku nr 6 - co przyspieszy i ułatwi rozliczenie poszczególnych zadań projektu Równy start w przyszłość- wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Powiatu Wyszkowskiego, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - według asortymentu z załącznika nr 2/4- materiały dydaktyczne w postaci materiałów gospodarstwa domowego dla uczestników Projektu, według podziału na poszczególne zadania projektowe wskazane w załączniku nr 7 - co przyspieszy i ułatwi rozliczenie poszczególnych zadań projektu Równy start w przyszłość - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Powiatu Wyszkowskiego, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, c) płatność nastąpi w ciągi 7 dni po wystawieniu faktury, jednakże Zamawiający zastrzega, że w przypadku braku środków na koncie Projektu w wymaganym terminie płatności, zapłata nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu kolejnej transzy dotacji rozwojowej. d) Zamawiający zastrzega, że ceny jednostkowe za asortyment przedstawiony w załączniku nr 2/1,2/2,2/3,2/4 muszą być zgodne z cenami wskazanymi w załączniku nr 5,6,7,8 przy wystawianiu faktur z podziałem na poszczególne zadania projektowe. e) Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23