Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i etykiet.

Miejski Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-080 Lublin, ul. Niecała 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 466 5200 , fax. 081466 5201
  • Data zamieszczenia: 2011-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
    ul. Niecała 14
    20-080 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 466 5200, fax. 081466 5201
    REGON: 43121364700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i etykiet.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I POSTĘPOWANIA:Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych: 1. Bloczek z drukami offsetowymi, rozliczenie zaliczki format A6- 3 sztuki, 2. Bloczek z drukami samokopiującymi Raport kasowy A4 , 60 kartek - 3 szt., 3. Bloczek z drukami samokopiującymi Polecenie przelewu - 5 szt., 4. Bloczek z drukami offsetowymi Karta drogowa - 4 szt., 5. Blok makulaturowy A4 - 10 szt., 6. Cienkopis- 10 szt., 7. Cienkopis - 40 szt., 8. Dziennik Korespondencyjny formatu A4 - 70 szt., 9. Datownik - 6 szt., 10. Dziurkacz biurowy - 5 szt., 11. Długopis na sprężynce - 10 szt., 12. Długopis przeźroczysty automatyczny z gumowym uchwytem - 60 szt., 13. Długopis automatyczny - 60 szt., 14. Flamaster - 40 szt., 15. Flamaster - 20 szt., 16. Gumki do ścierania - 40 szt., 17.Korektor w płynie - 40 szt., 18. Księga handlowa amerykanka - 4 szt., 19. Koszulki do segregatora A4 - 2 op., 20. Marker permanentny wodoodporny - 100 szt., 21. Nożyczki biurowe - 8 szt., 22. Klej w sztyfcie - 50 szt., 23. Pinezki zwykłe - 8 op., 24. Ołówek automatyczny - 10 szt., 25. Grafity 0,5 do ołówka automatycznego- 2 op., 26. Ołówek sześciokątny- 50 szt., 27. Segregator A4 /75 z mechanizmem dźwigniowym- 10 szt., 28. Segregator A4 /50 z mechanizmem dźwigniowym- 5 szt., 29. Pióro żelowe - 10 szt., 30. Temperówka plastykowa- 10 szt., 31. Temperówka metalowa - 20 szt., 32. Tusz wodny - 5 szt., 33. Tusz wodny- 20 szt.,34. Taśma przezroczysta klejąca - 40 szt., 35. Taśma pakowa- 10 szt., 36. Segregator A4 z mini klipem - 8 szt., 37. Spinacze okragłe - 50 op., 38. Zakreślacz fluorescencyjny żółty- 30 szt., 39. Zeszyt w kratkę, zszywany 96 kartkowy A4 - 10 szt., 40. Zeszyt w kratkę, zszywany A5 96 kartkowy - 10 szt., 41. Zeszyt w kratkę zszywany A5 60 kartkowy- 20 szt., 42. Zszywacz biurowy metalowy - 4 szt., 43. Zszywki biurowe 24/6 - 200 op., 44. Wkład do długopisu - 100 szt., 45. Wkład do długopisu krótki - 150 szt., 46. Wkład wielkopojemny do długopisu- 100 szt., 47. Sznurek pakowy - 10 szt., 48. Papier do drukarek laserowych i kopiarek- 2 op., 49. Identyfikator z klipem i agrafką- 50 szt., 50. Tuba kartonowa z rączką- 5 szt., 51. Koperta format B4- 20 szt., 52. Pudełka archiwizacyjne z tektury szarej- 750 szt. 53. Kronika format B4- 2 szt., 54. Tablica korkowa w ramie drewnianej - 5 szt.. CZĘŚĆ II POSTĘPOWANIA: Dostawa etykiet samoprzylepnych oraz taśmy barwiącej: 1. Etykiety foliowe samoprzylepne do drukarki kodów paskowych Argox A 200 - 2 rolki, 2. Etykiety foliowe samoprzylepne do drukarki kodów paskowych Argox A 200 - 1 rolka, 3. Etykiety foliowe dodatkowo zabezpieczające, samoprzylepne do drukarki kodów paskowych Argox A 200- 3 rolki, 4. Taśma barwiąca żywiczna do drukarki kodów paskowych ARGOX A 200- 2 rolki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.bip.lublin.eu w zakładce Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach