Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy w Brennej

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2012-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy w Brennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy materiałów biurowych do Urzędu Gminy w Brennej, wg zadań jak niżej : Nr zadania Nazwa zadania Ilość pozycji wg. asortymentu w poszczególnych zadaniach Zadanie 1 Dostawa materiałów biurowych. 86 poz. Zadanie 2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz płyt CD. 33 poz. Zadanie 3 Dostawa druków - potwierdzenia odbioru 2 poz. 2.2. Wszystkie dostarczone produkty w ramach powyższego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami. Posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien udokumentować posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa i jakości dla wskazanego produktu. 2.3 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia; 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 2) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów ów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 3) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Urzędu Gminy w Brennej 4) Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisane zostaną w Protokoły odbioru bez zastrzeżeń. 2.4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji; 2) Wykonawca na wszystkie dostarczone produkty udzieli Zamawiającemu 2 letniej gwarancji, licząc od daty wystawienia faktury. W ramach gwarancji Wykonawca wymieni towar uszkodzony na towar wolny od wad na własny koszt. Zakres gwarancji nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych z winy Zamawiającego, na skutek przypadków losowych, zużyciem naturalnym, działaniem zewnętrznym (uderzenie, zalanie itp.), nieprzestrzeganiem zasad użytkowania lub użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, wpływami chemicznymi lub elektrycznymi. Podstawą udzielenia gwarancji jest faktura zakupu. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego; 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 2.5. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia publicznego, w tym m.in. odnoszących się do reklamacji. Ewentualnie podane nazwy własne producentów lub wyrobów należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że można zastosować materiały i wyroby podane jako przykładowe lub równoważne, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach