Powiat Częstochowski ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 034 3229111
- Data zamieszczenia: 2012-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Częstochowski
ul. Jana III Sobieskiego 9 9
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3229100, 3229126, fax. 034 3229111
REGON: 15218083700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie materiałów biurowych i papierniczych określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. Zaoferowane produkty muszą charakteryzować się wysoką jakością przynajmniej taką jak wymienione w załączniku Nr 3 do SIWZ. Wymienione w formularzu cenowym materiały muszą być wysokiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. Oferent może zaproponować w ofercie artykuły jakościowo równoważne z wymienionymi, ale nie gorsze. Wszędzie tam, gdzie w materiałach przetargowych użyto przy określaniu przedmiotu zamówienia znaków towarowych lub miejsca pochodzenia, dopuszcza się składanie ofert z asortymentem równoważnym o jakości nie niższej niż wymieniony w załączniku nr 3. Cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. W przypadku zaproponowania artykułów równoważnych oferent zobowiązany jest do wykazania dowodami owej równoważności a w razie stwierdzenia braku równoważności oferty takie zostaną odrzucone. Produkty równoważne muszą mieć takie same parametry techniczno-jakościowe. W przypadku oferowania materiałów alternatywnych, należy podać ich nazwę. Ilości określone w wykazie materiałów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości określonych w dokumentacji. Dostawy realizowane będą zgodnie z zamówieniem złożonym przez zamawiającego, w którym zostanie określona dokładna ilość i asortyment materiałów. Dostarczone artykuły muszą posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego, spełniać wymagania określone w Polskich Normach. Ilości poszczególnego asortymentu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. Termin realizacji zamówienia - 3 dni od daty złożenia zamówienia. Termin związania oferta wynosi 30 dni. Warunki płatności - przelew 30 dni od daty dostawy po przedłożeniu faktury na konto Dostawcy. Oferowana cena musi zawierać koszty transportu do siedziby zamawiającego (II piętro pokój 201). Podane w załączniku nr 3 do SIWZ ilości produktów są orientacyjne i Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ostatecznej liczby zamawianych produktów. Z tego tytułu dostawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301922001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną