Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
- Data zamieszczenia: 2010-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
ul. Mickiewicza 2 2
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
REGON: 27625504500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych do biura projektu oraz dla uczestników zajęć kluczowych organizowanych w ramach projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do biura projektu oraz dla uczestników zajęć kluczowych organizowanych w ramach projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 4 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów biurowych dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Nowym Sączu
Dodano: 2016-07-04 - DOSTAWA TONERÓW I KASET DO DRUKAREK ORAZ MATERIAŁY BIUROWE
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego dla potrzeb GDDKiA Oddział w Krakowie
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz kopert z nadrukiem
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2711.38.2016
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa artykułów biurowych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/16/2016
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-14